Vad tycker du om Fotbolls VM?

Vad tycker du om Fotbolls VM?

• Antal röstningar
    0
Robz skrev:
2226123 Är du lika insatt i kast med Varpa?? (Gotlandssport)
När börjar VM förresten?
Kan någon förklara 90 minuters mittfältsspel, med 0-0 som resultat?
Förslag - korta planen till 60m, bredden till 30m o dubbla målens storlek - eller halvera allt en gång till, gör om bollen till en tung snusburk, o vips blir det intressant med bepåkade män som inte kramas eller filmar när de petats på....
/Hatar 0-0 :argpådato
Varpa, stångstörtning, rövkrok.... You name it.
Är nog gute innerst inne, gillar Ainbusk (iallafall Josefin Nilsson) och att gazza på "rauksträckorna". :hihi

P.S. Tyskland - Costa Rica, 4 - 2 och Polen - Ecuador, 0 - 2 just nu. Ingen 0 - 0 match så långt ögat kan se. :)

Resultat änsålänge

Fotboll bäst 8 14,04%
Fotboll suger 30 52,63%
Fotboll okej ibland 19 33.33%

Skönt att majoriteten tycker FOTBOLL SUUUUUUGER!!!

Mr K skrev:
2226300 Resultat änsålänge

Fotboll bäst 8 14,04%
Fotboll suger 30 52,63%
Fotboll okej ibland 19 33.33%

Skönt att majoriteten tycker FOTBOLL SUUUUUUGER!!!

Det finns en anledning till varför folk dricker öl när dom tittar på fotboll... :hihi

FOTBOLL SUGER FETE ELEFANTPUNG!!! :zpy

P.S. Jag har iof inte lyckats få fotboll att bli roligt hur mycket öl jag än bälgat i mig......

*Superlight* skrev:
2226484 Det finns en anledning till varför folk dricker öl när dom tittar på fotboll... :hihi

FOTBOLL SUGER FETE ELEFANTPUNG!!! :zpy

P.S. Jag har iof inte lyckats få fotboll att bli roligt hur mycket öl jag än bälgat i mig......
Det där sista beror ju enbart på att din hjärna har tagit skada av all bensinånga du andats in! :hihi

Fotbolls VM är kul, man ska bara förstå sig på det. :tungan

Maverick_ou812 skrev:
2226663 Det där sista beror ju enbart på att din hjärna har tagit skada av all bensinånga du andats in! :hihi

Fotbolls VM är kul, man ska bara förstå sig på det. :tungan

Tssss, du tycker det är kul bara för att du är mer lättpåverkad av öl än mig :D

P.S. Jag spelade faktiskt fotboll i flera år när jag var ung och inte visste bättre...., tack och lov var jag för ung för att köpa öl och fastnade därför inte i träsket.... :hihi

:argpådato
Nu har man slösat 30 minuter av sitt liv på 0-0...!!!
Varför gör de inte ett mål istället för att bara sprätta runt den där runda saken??

Närmaste jämförelse för mig är väl att köra i Depå varje varv o aldrig komma i mål?

Nä, nu får ungarna spela X-box istället.... roligare att titta på det :)

Hatar fotboll.....finns annat som är MYCKET roligare!

// JKay på Japps inlogn.

Robz skrev:
2227397 :argpådato
Nu har man slösat 30 minuter av sitt liv på 0-0...!!!
Varför gör de inte ett mål istället för att bara sprätta runt den där runda saken??

Närmaste jämförelse för mig är väl att köra i Depå varje varv o aldrig komma i mål?

Nä, nu får ungarna spela X-box istället.... roligare att titta på det :)
Eeehhhhhhhhhhh.... du? En match varar i 90 minuter... se dom första 30 som ett warm up lap eller sighting lap.

Japps skrev:
2227403 Hatar fotboll.....finns annat som är MYCKET roligare!

// JKay på Japps inlogn.
Javisst... kela på med din bror. Syskonkärlek :zpy

Maverick_ou812 skrev:
2227406 Eeehhhhhhhhhhh.... du? En match varar i 90 minuter... se dom första 30 som ett warm up lap eller sighting lap.

O VAD gör du här??
Skall du inte glo på 0-0 i 60 minuter till + pausvila, eller vad det heter.... :confused: :D

Robz skrev:
2227422 O VAD gör du här??
Skall du inte glo på 0-0 i 60 minuter till + pausvila, eller vad det heter.... :confused: :D
Kallas simultanförmåga. Hört talas om det? Som att leda en grupp vilsna hojåkare genom Skåne samtidigt som man försöker hålla koll på var man är och se till att man inte kör o krockar med mötande trafik. En baggis för oss som kan. :tungan
Kan tillägga att jag dricker både öl och whisky under tiden. :)
Vi ses imorgon! :tummenupp

Vad står det? 10 mot 1 att det fortfarande står NOLL - NOLL!!! (Vill inte bryta ungarnas X-box session, börjar bli spännande nu när Spiderman möter Chocker)

EDIT:
Det kanske är ett topplag Sverige spelar mot förresten.... var det Trinidad... eller Brasilien? :D

Last edited:
är det fotboll idag? Har bytat drivpaket på em cb650c-81 .... det e tillochmed roligare. Sedan lite fläskfile på grillen och tillhörande bira och virre. Ena sonen kollar ett hundprog på någon kanal och skippar snabbt förbi fotbollen när det zappas ......

Den lille kör sin MC här inne och tycker att zlatan låter som ett "ajaj"-ord .......

SWappe? Kom över på en bira på min soliga balkong vetja!

Robz skrev:
2227502 Vad står det? 10 mot 1 att det fortfarande står NOLL - NOLL!!! (Vill inte bryta ungarnas X-box session, börjar bli spännande nu när Spiderman möter Chocker)

EDIT:
Det kanske är ett topplag Sverige spelar mot förresten.... var det Trinidad... eller Brasilien? :D
Räknar inte Sverige med svårt motstånd vem dom än möter.. Va de inte 94 när dom la sig i kvartsfinal, "Backa grabbar, vi kan ju se deras målgård" och sen spelade defensivt resten av tiden?

Dom spelar ju för att INTE förlora,, man ska spela för att vinna,, som spanjakker och alla andra Latino lag...

Tillhör själv skalan som gillar svettiga grabbar som jagar en boll.
Men efter kvällens match så har intresset för årets VM bleknat en del...

LayDeeOmega skrev:
2227536 Tillhör själv skalan som gillar svettiga grabbar som jagar en boll.
Men efter kvällens match så har intresset för årets VM bleknat en del...
:rofl :rofl GUUD SÅ BRA SVERIGE E PÅ BOLL :rofl :D :hihi

Felet dom gör är att ingen vill vara ego,, så dom passar bort sig när dom närmar sig målet... Som förtidig utlösning fast internationellt pinsamt.. :3freak

Näfan.. Dom har inget i Världskuppen att hämta..

Kanske SVT kan börja sända mer Super Motard,,, SM pågår... :tummenupp

Eller varför inte R1000 och R600 oxå.. :yoparty

Swappe skrev:
2227449 har jag en spegel där också?? shiit :banana
Borde inte du, nu i pausvilan, leta grusvägar på Eniro så vi kan ut o köra snart?? :7peta
Har jag rekat idag. Du var ju bakis o kunde inte följa med... :tungan

Robz skrev:
2227502 Vad står det? 10 mot 1 att det fortfarande står NOLL - NOLL!!! (Vill inte bryta ungarnas X-box session, börjar bli spännande nu när Spiderman möter Chocker)

EDIT:
Fuck. Tur att jag inte satte emot. :huvet

Får jag ändra mig, HATAR fotboll. Hur i h-vete kan man spela 0-0 mot turneringens sämsta ängalag??? Nu är det nya tag och vinst i resterande matcher. men jag är optimistisk, det vänder.

In med Källström från start. Vad har Svensson-pågen på meritlistan senaste året??? kom igen nu Sverige, ledordet är ÖKA :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra