Vad tycker din bättre hälft om din hobby?

Vad tycker din bättre hälft om hoj åkandet

• Antal röstningar
    0
Hon varken ogillar det eller gillar det. Hon åker med ibland och jag tror hon tycker om det. Tog det första svaret för det passade mest in faktiskt... :)

va fan! :4skrika

om man inte har nån :tuttar då?

Räknas föräldrar samt tjejpolare?

Dom har börjat prata om vem som ska ha min tv, dator, skidutr. mm. :gnissla

Som om jag inte har kontrakterat bort de redan :kocko :arsele

Helt obergriplig poll :va vad menar du, hennes eller din hobby, själv får jag ha vilka hobbies jag vill, jag fick välja mellan hojarna eller henne, så jag valde hojarna.

Öööhhh, den tjej som kommer med ett sånt korkat ultimatum ifall man ska välja mellan henne eller hojen har ju grava problem med sig själv.

Ska hon då välja mellan mig och sin kanske dans, samling eller vadsom? Det funkar inte så.

"Öööhhh, den tjej som kommer med ett sånt korkat ultimatum ifall man ska välja mellan henne eller hojen har ju grava problem med sig själv. "

Då bör ni passa fint ihop..... :fyllisar

Chris Ash skrev:
"Öööhhh, den tjej som kommer med ett sånt korkat ultimatum ifall man ska välja mellan henne eller hojen har ju grava problem med sig själv. "

Då bör ni passa fint ihop..... :fyllisar

jasså, snackar du tufft nu igen din mes?

Sen när jag träffar dig och jag faktiskt skulle säga hej, dör du då av skräck eller att folk kan talas vid?

Eller nej just det, du ljög ju när du sa att du var blyg. MYTOMAN! :finger

ecce skrev:
Tja vad tycker vår makar sambor flick/pojkvänner

Min äkta hälft kör egen båge, visserligen en custom - men ändå! (måste tyvärr erkänna att hennes fast monterade sidoväskor ofta är en tillgång)

Ofta gör vi sällskap och då plockar jag ur tre tändstift (av jämställdhetsskäl - då får hon ett aktivt tändstift mer än mig!) men jag har ändå mer effekt än vad hon har i sin hoj. :)

Inte speciellt mycket......, men hon åker med ibland om jag inte kör för fort (läs apsakta). Fast det konstiga är att hon tycker att det är en skön känsla att dra fullt upp till 200?!?!? Bara jag kör sakta annars, fattar mig inte på :tuttar

min tjej tycker att det ser väldigt läckert ut när jag kommer och posar på min sporthoj, men hon tycker att jag kör som en idiot och hon tror att jag kommer att köra ihjäl mig när som helst. sen tycker hon att jag resonerar som en idiot också när jag pratar om att straffa trafikpoliser och sånt.

bmwjohan skrev:
min tjej tycker att det ser väldigt läckert ut när jag kommer och posar på min sporthoj, men hon tycker att jag kör som en idiot och hon tror att jag kommer att köra ihjäl mig när som helst. sen tycker hon att jag resonerar som en idiot också när jag pratar om att straffa trafikpoliser och sånt.
Ähhh skit i henne, det är hennes attityd som suger!!! :D :tummenupp

bmwjohan skrev:

Om vi bortser från att din flickvän är din flickvän, och därmed har en partisk åsikt om huruvida du ser fräck och läcker ut på din hoj, så verkar hon ha ganska vettiga åsikter som troligen inte ligger alltför långt ifrån sanningen.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul