björn.e
hej hej
Vad tycker din bättre hälf om din hobby
Tja vad tycker vår makar, sambos,flick/pojkvänner?
Tja vad tycker vår makar, sambos,flick/pojkvänner?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det beror väl på vad flick/pojkvännen i fråga har för hobbyecce skrev:Tja vad tycker vår makar sambor flick/pojkvänner
Hon är nöjd med sin hobbyecce skrev:Tja vad tycker vår makar sambor flick/pojkvänner
Chris Ash skrev:"Öööhhh, den tjej som kommer med ett sånt korkat ultimatum ifall man ska välja mellan henne eller hojen har ju grava problem med sig själv. "
Då bör ni passa fint ihop.....![]()
ecce skrev:Tja vad tycker vår makar sambor flick/pojkvänner
Ähhh skit i henne, det är hennes attityd som suger!!!bmwjohan skrev:min tjej tycker att det ser väldigt läckert ut när jag kommer och posar på min sporthoj, men hon tycker att jag kör som en idiot och hon tror att jag kommer att köra ihjäl mig när som helst. sen tycker hon att jag resonerar som en idiot också när jag pratar om att straffa trafikpoliser och sånt.
bmwjohan skrev:min tjej tycker att det ser väldigt läckert ut när jag kommer och posar på min sporthoj, men hon tycker att jag kör som en idiot och hon tror att jag kommer att köra ihjäl mig när som helst. sen tycker hon att jag resonerar som en idiot också när jag pratar om att straffa trafikpoliser och sånt.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|