Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P@trik skrev:Ser inget negativt i att provköra en motorcykel uch bilde sig en egen uppfattning.
Det är den som är viktigast.
Grymt snygg! fan snyggare färger än -04an iaf blå/svart/nåtKleiv skrev:Jag köpte min i somras och det är inget jag ångrar, gillar den som f*n.
Skickar med en bild på min.
P@trik skrev:Ser inget negativt i att provköra en motorcykel uch bilde sig en egen uppfattning.
Nej det är sant det Mange!Kevorkian skrev:Köp köp köp!!
Provade du inte Markus gixxer på flygfältet i somras? Jag gjorde iaf det och dom går ju riktigt fint.
Å pengar förlorar man alltid när man handlar prylar. Det är inte meningen att man ska göra bra affärer. Gud vill inte det![]()
Nej det är ok!kjuze skrev:Förstår mig inte på sånna här inlägg. Han startar ju tråden för att han är osäker, och vill då ha lite argument, såväl för som mot.
Han kanske inte vet så mycket om hojjen, vad är dåligt vad är bra. Vad går lätt sönder, vad är fördelar och nackdelar.
Jag tycker det är smart att kolla upp sitt köp innan man köper lite..
Tyvärr kan jag dock inte bidra med något ang hojjen.
kjuze skrev:Tyst, skolvägen suger!
![]()
Problemet iaf för mig är att impulsköpsnerverna gör sig gällda så fort jag ser ngt jag gillar. :kockoP@trik skrev:Ser inget negativt i att provköra en motorcykel uch bilde sig en egen uppfattning.
Inte vet jag,Behöver man någon typ av examen kanskesandstream skrev:Förstår mig inte på folk som skriver så usla rubriker på sina trådar
Hur svårt kan det vara att komma på tex "Åsikter om R1000 -04?" eller något liknande?![]()
Texas Ranger skrev:Problemet iaf för mig är att impulsköpsnerverna gör sig gällda så fort jag ser ngt jag gillar. :kocko
Aja det blir till 95% affär men ville bara få lite spontana åsikter för att se om jag missat ngt![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|