Vad tror ni???

Texas Ranger

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
Slutåkt..
Tja!
funderar på att slå till på en Gsxr 1000 -04 alltså en sådan som
annonsen brevid ,så behöver lite åsikter är jag helt blåst som missat ngt? el
är det ett bra köp? Jag vet ju om att det finns vassare hojar men räcker till med 160hk så ser inte detta som ngt problem
VAD TROR NI? :7peta

Provkörde en kompis -03:a i sommras...

Blev helt klart imponerad! KÖP! :tummenupp :tummenupp

Gillade växellådan någe enormt!

Iceman1975 skrev:
Provkörde en kompis -03:a i sommras...

Blev helt klart imponerad! KÖP! :tummenupp :tummenupp

Gillade växellådan någe enormt!

Saknade smidigheten i min zx12a ,har inte kört gsxren men har inte hört annat än gott om den och tycker att den är grymt snygg,Blir ändå skeptisk när saker är billiga!

Texas Ranger skrev:
Kom igen nu! Åsikter!! :7peta

Priset är rätt...den sjunker så mycket som "osåld fjolis" och är således inte speciellt billig.
Jag köpte min -03:a denna tid förra året å gav 99, men fick med grejer ur butiken för 10 papp...den hade gått 140 mil, Verkstadschefen hade den som löneförmån (en galning, så den var fint inkörd...) ;)
Nu kommer ny modell -05 iofs så kanske borde...nä, det är billigt för en sån hoj, köp säger jag. Du kommer inte ångra dig!

...elller vänta å pröjsa 40 extra för 05:an (ett alternativ jag själv skulle överväga om jag inte vore så jävla glad i den hoj jag har)

MVH

2old skrev:
Priset är rätt...den sjunker så mycket som "osåld fjolis" och är således inte speciellt billig.
Jag köpte min -03:a denna tid förra året å gav 99, men fick med grejer ur butiken för 10 papp...den hade gått 140 mil, Verkstadschefen hade den som löneförmån (en galning, så den var fint inkörd...) ;)
Nu kommer ny modell -05 iofs så kanske borde...nä, det är billigt för en sån hoj, köp säger jag. Du kommer inte ångra dig!

...elller vänta å pröjsa 40 extra för 05:an (ett alternativ jag själv skulle överväga om jag inte vore så jävla glad i den hoj jag har)

MVH
Ja va fan! har redan bokat en men har liksom lite tvivel,mest för den jävla försäkringen :huvet räknar med att kunna sälja den för iaf 70000kr om två år så förlorar ju inte så farligt mycket pengar iaf om man jämför med en "fullprisare" :va

Texas Ranger skrev:
Ja va fan! har redan bokat en men har liksom lite tvivel,mest för den jävla försäkringen :huvet räknar med att kunna sälja den för iaf 70000kr om två år så förlorar ju inte så farligt mycket pengar iaf om man jämför med en "fullprisare" :va

70k är nog en glädjekalkyl med tanke på att det strax kommer en helt ny model.

Trango_B skrev:
70k är nog en glädjekalkyl med tanke på att det strax kommer en helt ny model.
Ja men man måste ju vara posetiv! :brinnerup
Men sällan man ser ngn hoj som är två gammal för under 70k iaf R1 gsxr osv men skiter i om jag torskar 40k,Hellre det än 70k :död

P@trik skrev:
Provkör,gillar du hojen köp den..

Varför ska det behöva vara svårare än så ?
För att det inte finns ngn att provköra,handlare lånar inte ut en ny hoj med 1mil på mätaren ,den är ju inte ny längre då liksom! :3freak

sgtpepper skrev:
Det är klart att det gör, det finns flera handlare i Stockholmsområdet som har begagnade GSXR1000 inne som du säkert kan få provköra om du spelar intresserad.

T.ex:
http://reg.bytbil.com/carinfo.cgi?id=6CC6458E3EF201&look=dinmc
He he! ja det brukar inte vara så svårt,Ska nog ha gixxern så spelar inte så stor roll eg ,brukar ångra mig hur jag än gör så det är väl bara att skriva på eg! ingen annan som har nåt vettigt tips på vad man ska köpa ist?
Lite sugen på en Hayabusa :va ,ful som stryk men billigare i förs än tex gixxern

Köp köp köp!!

Provade du inte Markus gixxer på flygfältet i somras? Jag gjorde iaf det och dom går ju riktigt fint.

Å pengar förlorar man alltid när man handlar prylar. Det är inte meningen att man ska göra bra affärer. Gud vill inte det :näsblod

P@trik skrev:
Provkör,gillar du hojen köp den..

Varför ska det behöva vara svårare än så ?

Förstår mig inte på sånna här inlägg. Han startar ju tråden för att han är osäker, och vill då ha lite argument, såväl för som mot.

Han kanske inte vet så mycket om hojjen, vad är dåligt vad är bra. Vad går lätt sönder, vad är fördelar och nackdelar.

Jag tycker det är smart att kolla upp sitt köp innan man köper lite..

Tyvärr kan jag dock inte bidra med något ang hojjen.

kjuze skrev:
Förstår mig inte på sånna här inlägg. Han startar ju tråden för att han är osäker, och vill då ha lite argument, såväl för som mot.

Han kanske inte vet så mycket om hojjen, vad är dåligt vad är bra. Vad går lätt sönder, vad är fördelar och nackdelar.

Jag tycker det är smart att kolla upp sitt köp innan man köper lite..

Tyvärr kan jag dock inte bidra med något ang hojjen.

Han ska köpa en 04:a inte en 84:a.

Sen att du inte förstår inlägget är väl bara att beklaga...

P@trik skrev:
Han ska köpa en 04:a inte en 84:a.

Sen att du inte förstår inlägget är väl bara att beklaga...

Jag förstår inlägget, att du inte ha något bättre för dig än att spy ut negativ stämning och spydiga kommentarer.

Jag förstår honom att han frågar, det handlar ändå om mycket pengar han ska hosta upp.

kjuze skrev:
Jag förstår inlägget, att du inte ha något bättre för dig än att spy ut negativ stämning och spydiga kommentarer.

Jag förstår honom att han frågar, det handlar ändå om mycket pengar han ska hosta upp.

Ser inget negativt i att provköra en motorcykel uch bilde sig en egen uppfattning.
Det är den som är viktigast.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...