Vad tror ni?

Jag var själv och kollade på just den där hojen i Umeå den dagen den lades ut till försäljning på blocket för 44.000 kr om jag minns rätt av en firma, och dagen efter var den såld. 3 dagar senare lägger snubben som köpte den ut den blocket för 48.900. Verkar som han försökte tjäna en hacka på affären men missbedömde efterfrågan på den hojen...

Det är verkligen omöjligt att sälja hojen nu, har också min ute sen 1,5 månader, billigast på blocket och det bästa erbjudande jag fått är följande:

"Hejsan, finns hojen kvar ? Isf tänkte jag höra om du vill göra en bytesaffär med lite grejer jag har. Bandvagn Volvo 202 B20 24v elsystem värdeca 28000, Smith & Wesson Revolver 357 Magnum värde ca 6000, 2 stnyren. Mercury 40 hk -78 utombordare inkl reglage och teleflex för"tandemmontage" och tre uppsättningar proppelrar med olikastigning, värde ca 40000. Har bilder att maila om det skulle varaintressant. Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/22212228.htm ----------------------- Info från blocket.se ------------------------"

Bättre behålla den du har än att byta till nåt du inte vill ha. Skulle tippa på att SV:n drar rätt mycket mer bensin än din med.

Skulle aldrig byta en, vad det verkar, fin Blade mot en moddad SV -inte ens med 16k emellan. Jag har inget emot SVn, de är klart underskattade, men din hoj är klart mkt mer lättsåld.

SV 1000 vimlar det inte av, den kåplösa modellen i synnerhet (eftersom ramen är så jävla ful...:rolleyes:). Ett fatbarstyre och eftermarknadsplast ändrar inte på det.

Behåll din hoj eller försök byta in den på annat sätt.

Mina två cent.

Seså, gå ner i pris så ska du strax se att den blir såld. Så enkelt är det :)

Känner du att du får för lite så behåll den. Det har jag hittills gjort... dock har jag samlat på mig en 5-6 fordon och jag är bara 20 år :va

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!