Nr:18
Snabbare än Don Queer
Glöm inte ölenStrider skrev:Jag tror Hindenburg eller Fumlan eller FET eller vad han nu heter börjar bli nervös. När Riddarna svingar svärdet så är det nog bästa att små humlor flyr än illa fäktar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte ölenStrider skrev:Jag tror Hindenburg eller Fumlan eller FET eller vad han nu heter börjar bli nervös. När Riddarna svingar svärdet så är det nog bästa att små humlor flyr än illa fäktar.

Ge mej en anledning till att jag skulle vara nervösStrider skrev:Du är alltså verkligen nervös...

Nr:18 skrev:Om gayger är med i teamet är det lungt! Kan man klota både på kvalet och rejset efter 5 varv så har vi inget att frukta...
Köra eller ej, han för otur med sejDon Quixote skrev:"Med i teamet" innebär på intet sätt att herrn i fråga ska köra. Det borde du veta som har ett mekteam av GP-proportioner med er till varje ERF.

Tanken på att ni skall svinga "svärden" i depån kan få vem som helst nervös... BrrrStrider skrev:Du är alltså verkligen nervös...
När du säger så får jag liiite rysningarBingo skrev:Tanken på att ni skall svinga "svärden" i depån kan få vem som helst nervös... Brrr![]()

Nr:18 skrev:Glöm inte ölen![]()
Tro det eller ej, ölen ska vi ha efteråtWebspy skrev:Öl är doping i vissa sporter.....
Nr:18 skrev:Tro det eller ej, ölen ska vi ha efteråt![]()
Fan att jag inte tänkte på detoFFkeFF skrev:Schysst att få pallplatser för att man lånar ut sin hoj till snabba förare![]()
![]()

GSXR1100R skrev:Fan att jag inte tänkte på det![]()
(nästan ett fult personangrepp)Alla beslut om eventuellt hånande skall gå genom EMR.Freppa skrev:Nu är det två timmar kvar innan Stockholmarna stormar ner till GSXR1100R's räddning. Freppa and Lunkan to the rescue! Imorgon skall vi håna er alla. HÅNA SÄGER JAG!!!!
valmers skrev:Alla beslut om eventuellt hånande skall gå genom EMR.

Ja, eller hur. En cola och läggdags efter Rapport, som vanligt.Nr:18 skrev:Tro det eller ej, ölen ska vi ha efteråt![]()
Host.....Nr:18 skrev:Jag kommer att ha 3 efter detta racet![]()
GSXR1100R skrev:Host.....![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!