Vad tror ni om en sån actionamera från Kina? Gruppköp?

Vill ha men behöver en som är vattentät till minst 70 meter.

Nån som vet hur mycket Julakameran klarar? Står inte på förpackningen.

"Filma dina äventyr i vågskummet, pudersnön eller mountainbikespåret"...
Står inget om att den går att använda till mc.... damn!! ;)

"Filma dina äventyr i vågskummet, pudersnön eller mountainbikespåret"...
Står inget om att den går att använda till mc.... damn!! ;)

Däremot skulle jag gärna ha sugproppen till min gopro. Har ju skruvfäste till den.

Undrar om dom säljer tillbehör separat? Original kostar ju en slant.

Däremot skulle jag gärna ha sugproppen till min gopro. Har ju skruvfäste till den.

Undrar om dom säljer tillbehör separat? Original kostar ju en slant.

Sugkoppsfästen med standard kameragänga (1/4"?) finns att köpa på MediaMarkt. Har ett sådant till min VPC-C1, och det satt bergstadigt på tanken upp till hyfsat olagliga farter...

Den verkar ha bra spec, men känns lite tveksamt med en kina kamera (ett års garanti dock :)) och surt att dom inte skriver batteritiden..

Är lite sugen på hjälmkamera, men känns väldigt svårt att motivera kostnaden för en gopro så prismässigt är den här bra iaf!

Den verkar ha bra spec, men känns lite tveksamt med en kina kamera (ett års garanti dock :)) och surt att dom inte skriver batteritiden..

Är lite sugen på hjälmkamera, men känns väldigt svårt att motivera kostnaden för en gopro så prismässigt är den här bra iaf!

Kolla in Liquid Image EGO. Finns flera filmer på tuben där dom kör Ego:n vs gopro med mycket gott resultat. Inbyggd wifi, vattentätt hus till finns. Dra iväg ett PM till mig vid intresse. Gruppköp kan ordnas

Garanti från en sån här kines produkt ska du nog inte ta på för stort allvar.. köpte en par såna dära Scala rider kopior från kina, tror det har tagit ett halvår för dom och jag har fortfarande inte fått tillbaka de nya även fast vi fått mail om att det tydligen är skickat, orkade inte hålla på mer slutade med att jag slantade pengar för något rejält (scalan) och är nöjd, ontopic, tycker ni ska satsa på någon utav de större märkena jag har själv en Gopro 2a och är väldigt nöjd men finns ju även contour osv. :)

Kolla in Liquid Image EGO. Finns flera filmer på tuben där dom kör Ego:n vs gopro med mycket gott resultat. Inbyggd wifi, vattentätt hus till finns. Dra iväg ett PM till mig vid intresse. Gruppköp kan ordnas

Den verkade ju riktigt schysst. Synd att man redan har en GoPro.

Tänkte me beställa en. Om vi går ihop nåra så kan vi vål se va vi får för pris? Kollade på youtube klipp gopro vs ego o ego verkar ha ljusare o bättre bild enligt mig i allafall.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra