Vad tror ni om detta?

Ja, men lägg av! :crash :lol

Den var riktigt fräck, vore kul att se den i action. Kan det där vara något för underdog kanske? Kikade lite på kvarlevorna av hans sv på superbike idag och det finns nog tillräckigt med hela delar för att bygga en sådan där.

:hihi

Mookie skrev:
Ja, men lägg av! :crash :lol

Den var riktigt fräck, vore kul att se den i action. Kan det där vara något för underdog kanske? Kikade lite på kvarlevorna av hans sv på superbike idag och det finns nog tillräckigt med hela delar för att bygga en sådan där.

:hihi

Jaså, har han gått omkull :confused: Hur gick det med honom?
Och javisst det är en SV :D

Last edited:
Tjipp, visst skulle delarna som överlevde räcka till att bygga en sån där, vore riktigt skojigt med en offroad med 70 ponnies eller mera i. Lite borrning, portning och höjd komp så kan det bli riktigt riktigt skojigt :-)

//A.

Hmm, ja, det är ju en ny twist på att bygga om sin kraschade sporthoj till streetfighter....

-edit- ja, hur gick det med Underdog? Och hur gick det till?

Last edited:
Jag kan avslöja att det gick bra med UnderDOG...
Dock lever inte nicket vidare längre..
Kom i en vänstersväng på Orust, tyckte det gick lite för fort, bromsade med frambromsen och så var det kört. Mer än så krävdes visst inte.
Studsade ca. 55 meter, först på asfalt, sen ut i ett gräsdike de sista 40 meterna.
Hojen gjorde enligt bakomvarande flera tjusiga saltomortaler, dock var det inte nyttigt för vare sig bakram, gafflar eller kåpställning. Det hela slutade i inlösen.

Så nu vet ni! :-)

//Anders.

Törnberg skrev:
Jag kan avslöja att det gick bra med UnderDOG...
Dock lever inte nicket vidare längre..
Kom i en vänstersväng på Orust, tyckte det gick lite för fort, bromsade med frambromsen och så var det kört. Mer än så krävdes visst inte.
Studsade ca. 55 meter, först på asfalt, sen ut i ett gräsdike de sista 40 meterna.
Hojen gjorde enligt bakomvarande flera tjusiga saltomortaler, dock var det inte nyttigt för vare sig bakram, gafflar eller kåpställning. Det hela slutade i inlösen.

Så nu vet ni! :-)

//Anders.
Jasså, jag hörde att han hade wheelat precis innan, och när han släppte ner hjulet igen så hade han för hög fart in i kurvan. Men det e ju bara vad jag hört.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph