Vad tror ni om denna??

2WD

Gsxf
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
Suzuki Gsx 600f
Är på jakt efter en Honda Hornet 600F 98-00, och hittade denna annonsen. Skulle behöva lite råd från er som kan mer än mig.

http://www.blocket.se/vi/7348414.htm?ca=23_11_s

Tycker den har gått ganska lite, e det verkligen troligt att den bara har gått 1600 mil??
Och vad är era erfarenheter ang importare? Någon som har handlat sin MC genom detta företaget?

Är det någon som ska sälja sin Hornet och gärna bor i närheten av Malmö +-30mil så får ni gärna höra av er.

Varför ska du ha en gammal (98-00)???
Du kan få tjacka min 03:a (fast jag vill ha 58' för den).
Fördelen med dom som e -03 och nyare är att dom har katalysator, vilket inte är ett krav på motorcykel i sverige.
Plockar man bort katten så hittar man ett helt gäng friska pållar att plocka ur motorn. :yoparty
Dessutom får man startspärr (H.I.S.S) och snyggare instrument (samma som 900 fast med vita tavlor) och snyggare tank och bakkåpa...fast det e en smaksak.

Borde väl prutas ett par tre tusingar för att kännas helrätt.

Well skrev:
Varför ska du ha en gammal (98-00)???
Du kan få tjacka min 03:a (fast jag vill ha 58' för den).
Fördelen med dom som e -03 och nyare är att dom har katalysator, vilket inte är ett krav på motorcykel i sverige.
Plockar man bort katten så hittar man ett helt gäng friska pållar att plocka ur motorn. :yoparty
Dessutom får man startspärr (H.I.S.S) och snyggare instrument (samma som 900 fast med vita tavlor) och snyggare tank och bakkåpa...fast det e en smaksak.

Tja.
Anledningen till att jag vill ha en så "gammal" som 98-00 är för att det e min första hoj, och jag vill inte lägga ner allt för mycket pengar..
Men visst kan jag hålla med om att 03-orna e snygga :)

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda