Vad tror ni om denna fighter?

Hittade denna på blocket:
http://www.blocket.se/vi/10583435.htm?ca=11_s

Gillar stuket på den. Även om den verkar ha lite jobb kvar innan den rullar och är besiktad.
Undrar ifall den går att besiktiga den med nya motorn?
Vad tror ni?

(OBS!! Inte min hoj och jag känner inte den som säljer)

Jag håller med om styket.... Det är nått rått över den. Hadde jag haft pengarna hade jag nog slått till.

Lite fix på den så kan den bli fin =) men de va en bra början...

Frågan va ju de där me motorn & bes. kan bli lite jobbit om de syns på motorn utifrån att den inte kommer från den hojjen... å sen märker nog dom på bes. att den gå lite väl bra, jämnfört me org. effekt som e strax under 100 hk...
men va vet ja.. de kan gå =)

Visst, en vinters arbete och en tårta till besiktningen så går det nog, men jag skulle nog akta mig för o köpa något i den stilen. Var endå mkt pengar för ett objekt.

Gillar stuket på den. Även om den verkar ha lite jobb kvar innan den rullar och är besiktad.
Undrar ifall den går att besiktiga den med nya motorn?
Vad tror ni?

Hela bakdelen behöver bytas tycker jag, men kan vara ett vettigt objekt. När det gäller besiktningen så beror det nog bara på hur lik den nya motorn är den gamla. Inte en suck att besiktningsmannen kan påstå att den har mer effekt än original genom att provköra. Då måste dom bänka den och det lär dom inte göra.

vem vet. man kanske åker på världens otur å bes. killen har en likadan hojj.. å märker att den går bra mye bättre.. å tar saken vidare..
odsen e små.. men man vet aldri.. xP

Ska du köpa den så räkna med att göra en regbes. Vet inte hur kräsna de är med motorn då, men ring och fråga.
Ett runt lyse och plasta upp nånting under sadeln så är den grym.

Jag hade inte köpt den! Bor själv i Oskarshamn som han... Behöver inte säga mera:gnissla

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back