vad tror ni om denna? (fiddy)

NOspeedlimit

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
dt125 r + fiddy= sant
ska ev köpa en sådan fiddy imorgon "fredag"...
nån som vet något om den?
4chn3ip.jpg

MVH

Oavsett vad alla andra tycker , så är faktiskt denna hoj helt ok
om du ska ha den att busa lite med,köra grusvägar mm . Tror det
är svårt att hitta något bättre i denna prisklassen.Visst kvaliteten är
inte på topp men fungerar gör den iallafall.

Vart ska du köpa den nånstans.

Mvh Peter_anders

jahapp då har man köpt fiddyn då... monteringen gick bättre än förväntat faktiskt. hade räknat med lite knöl eftesom det är Kina men det enda som var igentligen var att fästet till framoket var snett monterat så det fick man rätta till.. å ett fäste till bakdämparn satt lite snett, men med lite våld så funka det även kanon...

bror min har en likan som jag köpte, eller det va va vi trodde iaf.. det visa sig att dom gjort lite förändringar sen han köpte sin i sommras. Det dom hade ändrat var att dom satt på ett bredare styre och även en annat mer greppbart sadel överdrag... priset hade gått ner från 6900 till 5500kr så det va väll en go fördel:D.. även så har dom tydligen bytt växel lägen så att N är längst upp å sen petar man växelpinnen neråt för att få en högre växel.. så det är INTE det vanliga, 1an neråt å resten uppåt.. märkte ochså att min fiddy va lite högre än va bror mins är... men min sjunker nog ihop allt eftersom antar jag...

efter en provtur nu på morgon kvisten så värka allt funger som det ska så man är ganska nöjd iaf...

så jag kan rekomendera denna fiddy till alla er som ska åka på mindre hoppiga crossbanor/endurobanor.. eller bara ha på landet å åka lite på skojj...

MVH

Back