Vad tror ni om den här?

Zimini är ett bra märke och hojen ser ut att vara riktigt nice faktiskt, och nu när priset är nersatt så varför inte?

Jag hörde nån som sa att aluminiumpriset är likadant över hela världen. Så lyckas en kines bygga en ram för väldigt lite pengar så är materialet han bygger av också väldigt billigt. Vet inte hur sant det är men det kan vara värt att kolla... kör du sönder en sån ram blir det problem.

Rigge skrev:
2661377 Jag hörde nån som sa att aluminiumpriset är likadant över hela världen. Så lyckas en kines bygga en ram för väldigt lite pengar så är materialet han bygger av också väldigt billigt. Vet inte hur sant det är men det kan vara värt att kolla... kör du sönder en sån ram blir det problem.
jo det är klart ! Men jag blev f**n sugen på den där:kär verkar vara schysst kvalle på grejorna såsom vikbara broms och kopplingsgrepp gasrullen ser ju trick ut, går att flytta styret framåt och bakåt! det enda jag stör mig lite på är fejk kolfibret:6surkart

Bushmyra skrev:
2661417 jo det är klart ! Men jag blev f**n sugen på den där:kär verkar vara schysst kvalle på grejorna såsom vikbara broms och kopplingsgrepp gasrullen ser ju trick ut, går att flytta styret framåt och bakåt! det enda jag stör mig lite på är fejk kolfibret:6surkart

precis vad jag tänkte skriva... att fejk kolfiber nog är bland det fulaste och mest B som finns!

Rigge skrev:
2661377 Jag hörde nån som sa att aluminiumpriset är likadant över hela världen. Så lyckas en kines bygga en ram för väldigt lite pengar så är materialet han bygger av också väldigt billigt. Vet inte hur sant det är men det kan vara värt att kolla... kör du sönder en sån ram blir det problem.

har mssor av alu på min stinger 250cc och det verkar inte vara nån större fara med kvaliten på den...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT