Någon som har en?någon som hört om den?prisvärd?har kostat 24,999sek nu kostar den 17,999sek.
http://www.nobimex.se/zimini/Pantera/
http://www.nobimex.se/zimini/Pantera/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo det är klart ! Men jag blev f**n sugen på den därRigge skrev:2661377Jag hörde nån som sa att aluminiumpriset är likadant över hela världen. Så lyckas en kines bygga en ram för väldigt lite pengar så är materialet han bygger av också väldigt billigt. Vet inte hur sant det är men det kan vara värt att kolla... kör du sönder en sån ram blir det problem.
Bushmyra skrev:2661417jo det är klart ! Men jag blev f**n sugen på den därverkar vara schysst kvalle på grejorna såsom vikbara broms och kopplingsgrepp gasrullen ser ju trick ut, går att flytta styret framåt och bakåt! det enda jag stör mig lite på är fejk kolfibret
![]()
Rigge skrev:2661377Jag hörde nån som sa att aluminiumpriset är likadant över hela världen. Så lyckas en kines bygga en ram för väldigt lite pengar så är materialet han bygger av också väldigt billigt. Vet inte hur sant det är men det kan vara värt att kolla... kör du sönder en sån ram blir det problem.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |