vad tror ni blir bra som nästa steg

jimmie_91

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
vara
Hoj
dt125r -svart och röd
tja

jag kör en yamaha dt125r och fyller 18 snart och har tänkt att byta till nästa steg alltså mella hoj

det är så att jag är ju ung och inte rik så vilka sm och offroad modeller är inte enormt dyra och äga ?

hur är försäkringen och slitage kostnaden ?

skulle va glad om ni kan säga ett par modeler med för och nakdelar :) modelnamnet underlättar ju min sökning på google och blocket med :)
 
helst under 40000 är det möjligt ?

Det finns en hel del under 40 000 pengar jag kör ju KTM så jag får väl rekomendera LC4an, den finns i lite olika skepnader och verkar va rätt drift säker.
Sen finns ju Honda XR dom håller.
Husaberg är det ju lite mera meka med, men dom går som satan.
 
jag har en tt600 till salu för 30000kr den är färdigstrypt 25kw, den fins i linköping och är i fint skik och den har gott 1600mil ;) du kan nog få mig att gå ner litte i pris om du vill^^
 
jag har en tt600 till salu för 30000kr den är färdigstrypt 25kw, den fins i linköping och är i fint skik och den har gott 1600mil ;) du kan nog få mig att gå ner litte i pris om du vill^^

dröjer nog tills våren innan jag köper eftersom jag måste sälja min hoj först :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top