Vad toppar detta bytesförslag mot en hoj?

haha jag fick samma mail igår kväll från stefan tror jag han kallade sig.

http://www.ehow.com/way_6168941_ultrasound-treatment-fat.html
Används för småjusteringar av fettvävnad på normalsmala (läs utseendefixerade). "Jag har fett på mina kindben. En fettvalk i pannan som syns om jag skrynklar ihop ansiktet." Kan säkert släta ut småskavanker, rynkor ett tag.

Det går säkert utmärkt att använda (missbrukas) till klippkortsbehandling av större partier på kroppen. Men eftersom fettcellerna smälts kan bara 50-80 gram tas bort i taget. Fettet hamnar i lymfsystemet och till slut i levern där det metaboliseras. Det innebär i praktiken att om du inte lämnar plats i kosten för dessa fettkalorier så avsätts nytt fett istället.. :huvet

Inget realistiskt alternativ för feta ute efter en snabbkur. Då är det fettsugning eller ännu mer framgångsrika kirurgisk borttagning. Framgångsrik som i ett bestående resultat.

<moralkaka> Eller så äter man mindre och motionerar mer.. /<moralkaka>

Att man kan få ett sånt här erbjudande får en att fundera lite på hur det går till på en del salonger egentligen. Detta är inte en ofarlig maskin. Den kan ställa till det i fel händer.

Om inte annat kan du säkert bygga om den till en ultraljudstvätt med mycket rattar och blinkenlichts.:tummenupp

Last edited:
Håll magen tillräckligt hård så får du motionen på köpet!

Jaaa va fan...
Inte dumt.

Får bygga om fikarummet uppe i butiken till avfettningsrum. :arsele
Hur funkar en sådan?
Är det som en plasmaskärare eller är det nån humbugmaskin som hummar lite och man sitter och tråkar ut fettet?

Det ser inte så svårt ut
[YOUTUBE-ID]J5PkZ5LI9GE[/YOUTUBE-ID]

Slå till!

Nu kommer du kunna laga krashade racehojar OCH fixa till sunkiga gridgirls!

Snacka om helhetslösning för alla raceteam.:tummenupp

Det är väll inte helt lagligt att använda en sådan maskin utan att ha läkarbehörighet :va

Visst är det det, dessa maskiner har ingen som helst påverkan på människokroppen, så den är lika ofarliga som en dammsugare.:)

Hör av dig om du byter till dig denna maskin. Mitt skinnställ sitter lite tight men det fixar väl du till lätt:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti