Vad tjänar ni?

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date

Vad tjänar du?

• Antal röstningar
    0
maskin,tekink..studerande 6900kr +++ extra när jag jobbar vid behov under helger....stress liv men, nöjd :)

17423:- innan skatt i grundlön. Har sen ob och övertid osv på det. Efter skatt får jag ut runt 15k.

/Annicka

Data utbildare! Mooohahaha skit trist men ett jobb!
Ligger runt 300.000:-

Annicka skrev:
17423:- innan skatt i grundlön. Har sen ob och övertid osv på det. Efter skatt får jag ut runt 15k.

/Annicka
det är ju ganska ointressant iden här frågan vad man får ut när man jobbar övertid.. grundlönen är det viktiga.

det är bara fattiga som arbetar :rofl :rolleyes:

lagerarbetare tjänar just nu 17300 före skatt men är inte fullbetald än,
men jag trivs grymt bra o jag klarar mig väl på det

Teknisk kunsult och egenföretagare, tar ut 25000-30000:- efter skatt i månaden.
det ska räcka till ...en del :tummenupp

blom skrev:
det är ju ganska ointressant iden här frågan vad man får ut när man jobbar övertid.. grundlönen är det viktiga.

Övertiden är inte särskilt intressant, men OB är det absolut. Många arbeten bygger ju helt på schemalagda obekväma tider (vård, räddningsväsende, diverse jourjobb) , och där måste ju OB-delen ses som del av grundlönen.

jobbar som elevassistent på en högstadieskola (Djursholm)
tjänar 14500. Nöjd med det med tanke på att det är jävligt soft och en del löka. men ibland helt tvärtom. Är inne på mitt andra år nu på samma skola. Trivs som firren i vattnet :)

Får väll ut ca 14-15 i månaden...men sen är det ju ca 8000 till i dricks i månaden så¨jag ska nog inte klaga...

69:an skrev:
Övertiden är inte särskilt intressant, men OB är det absolut. Många arbeten bygger ju helt på schemalagda obekväma tider (vård, räddningsväsende, diverse jourjobb) , och där måste ju OB-delen ses som del av grundlönen.
ob är en helt annan sak

69:an skrev:

Benägen att hålla med dig. IOFS är väl lön osv ointressant. Det som är intressant är hur mycket kommer till lönekontot när allt är avdraget. Det är ju de stålarna man kan sätta sprätt på, inte vad Ringholm och fackförbund tar av en.

studerar å jobbar lite här å där.. visst pengarna går till mat mc å skolböcker.. så mycke mer blir de inte ;)

jag går på A-kassa..9000 ut..sen jobbar jag svart.tjänar cirka 20000 varge månad..de e gött de :D

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back