Vad tänker du när du drar på dig skinnstället?

Vad tänker du när du har på dig skinnstället?

• Antal röstningar
    0

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Tänkte det kunde vara kul med en liten poll då jag antar att
det inte bara är jag som knallat runt hemma med skinnstället
på för att "gå in det lite inför säsongen".

Så vad tänker ni?

Hu?
Mitt åker på när jag ska ut och köra, that's it... :confused:

"Att det alltid ska vara så jävla trångt nere i skrevet" :rolleyes:

En minut senare stör jag mig på att hjälmen glappar, även fast den nya är i xtra small, hur mycket hjärnkapacitet är kravet egentligen för att kunna köra MC med hjälm? :gråta

Varje gång jag klär på mig och går till garaget så tänker jag på att det kan vara sista gången och att jag kan vara död inom 15-180min

Eftersom man är välhängd som tusan så blire det där alternativet att det skulle vart mer plats..

När jag hade nytt ställ gjorde jag en del underliga töj-sträck-o-böj rörelser o tänkte/hoppades mest på att ingen tittade in genom vardagsrumsfönstret:gnissla ....

Men varje gång man går till hojen fascineras jag alltid av hur fult det är när man går runt (det ser ut som en skinn-sparkdräkt, och man går lite som zeb macahan m hemmorojder :näsblod ) men hur det å andra sidan ser så komplett ut när man väl sitter på hojen.

Annars lutar det väl mest åt alt.1

Last edited:
när crossutrustningen åker på - Det är det här man lever för, nu jävlar ska jag ha roligt

Tar inte på mig stället i onödan, så jävla roligt är det inte att försöka komma in i det och bli helt jävla svettig. Sen ska man lyckas få av den döda kon man har på sig och då blir man ännu mer svettig. :näsblod Stället åker på när d är dax att köra hoj.

Finns roligare sätt att bli svettig på......

Tar inte på mig stället i onödan, så jävla roligt är det inte att försöka komma in i det och bli helt jävla svettig. Sen ska man lyckas få av den döda kon man har på sig och då blir man ännu mer svettig. :näsblod Stället åker på när d är dax att köra hoj.

Finns roligare sätt att bli svettig på......

Sant. Tennis är sjukt roligt!

Har inte på mig stället om jag inte ska köra hoj. Går dock förbi det ibland och får viss ångest när jag inser att jag ska komma i det till våren :gnissla

"Varför gör de inte mer plats för ballen"

Den som svarar något annat måste antingen vara tjej eller enuck...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg