Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Hur 17 kan C inte vara nära? Med B-C-D (som väl får anses vara "nära C") har man väl täckt in 90% av Sveriges kvinnor? :va

Dessutom har vi ju en otroligt passande tjänst för tuttbilder här på SH, bara kolla ett par sidor bakåt i tråden. :banana

Halogen skrev:
Hur 17 kan C inte vara nära? Med B-C-D (som väl får anses vara "nära C") har man väl täckt in 90% av Sveriges kvinnor? :va

Dessutom har vi ju en otroligt passande tjänst för tuttbilder här på SH, bara kolla ett par sidor bakåt i tråden. :banana

A-B-C-D-E-F-G

UrbanTiger skrev:
I en sång tror jag det var.... de var på TV

Som lagomt stadiga.

Vem fan gillar inte sillisar :4skrika

Nu lät det ju precis som du tyckte om sillisar :rolleyes:

SSB skrev:
Men "tassen" är ju kille :lol

Häng med i tråden grabben. Han erbjöd en tjej i sitt stall med dom specifikationerna ;)

Jonathan skrev:
Äh, lägg upp bara ;)

Har du nån koll på om det finns något attraktivt på köttmarknaden där i Dublin :confused:

Utifall man kanske skulle packa bilen o dra ner :gnissla

Nej du grabben..min lillebror var har o han var skitbesviken pa tjejerna (They ar e easy men fragan e om du gillar minimjolkshy och...nej jag skall vara snall muhahaha). Han kunde knappt vanta tills han fick aka hem igen. Sa ni har det nog bra darhemma med de svenska damerna. Irlandska fruntimmer ar lite strange...glad att jag ar tjej :hihi

Nursey skrev:
Nej du grabben..min lillebror var har o han var skitbesviken pa tjejerna (They ar e easy men fragan e om du gillar minimjolkshy och...nej jag skall vara snall muhahaha). Han kunde knappt vanta tills han fick aka hem igen. Sa ni har det nog bra darhemma med de svenska damerna. Irlandska fruntimmer ar lite strange...glad att jag ar tjej :hihi

Men vad f-n då :4skrika

Göteborg sägs ha ett jäkligt stort utbud.

Vet du nåt om det UT :confused:

Själv kikar man väldigt mycket på kroppshållningen. Då man själv blivit lite miljöskadad genom alla åren på gym är detta mycket viktigt. Sen är aldrig aningen större bröst fel :tungan

Jonathan skrev:
Men va f-n då.

D då ? :va
Har du större än D vet jag inte om jag är så sugen längre :gnissla

*vinkar hejdå* :hihi

Har ju aldrig hört den kommentaren innan.. hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...