Helt riktigtkorvgubbe skrev:Ögon och ett fördjävla busigt leende... Då är det kört!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt riktigtkorvgubbe skrev:Ögon och ett fördjävla busigt leende... Då är det kört!
Ljunghusen skrev:Ögon och leende.. Mognad, humör, respekt för andra, humor, social kompetens.. Också snäll förstås!
ok kanske lite ass och tits också![]()
Om du inte vet hur en underbar tjej luktar på sommaren har du en hel del att upptäcka.Jonathan skrev:Hur doftar sommar![]()
Kia skrev:Helheten är väl viktigast men om man ska utse några detaljer jag lägger ner lite extra tid på att kolla in så..
Manliga händer, som man ser är vana att arbeta. Breda handryggar. Sen är ju inte ett par vackra ögon helt fel att titta in i.
BlueNote skrev:Tänder du till när tjejen har respekt för andra?![]()
tassen skrev:Om du inte vet hur en underbar tjej luktar på sommaren har du en hel del att upptäcka.
![]()
Jonathan skrev:Mm, kan du skicka en underbar tjej lagom till sommaren i ett paket på posten ?
Så jag vet hur en sån är. Har nämligen aldrig råkat ut för det.![]()
Ljunghusen skrev:Hehe, jag menade vad jag letar efter hos en tjej.. Ska jag bara tända till.. läs det finstilta
Missuppfattade, edita gärna quoten
Själv har jag alltid haft svårt för brudar som envisas med att skita ner sig. En krav för att jag överhuvudtaget skall intressera mig är att de iaf är rumsrena!AleX skrev:Fin kropp med underbar personlighet, omtänksam. och sist men inte minst våga skita ner sig(Eller inte vara fin i kanten)
Edit: glömde busig ibland![]()
2fast4hjo skrev:Ögonen. Ett stort + att han är snickare..så sexigt med en händig karl![]()
tassen skrev:Jag är händig med silicon sprutan, då kan man forma sin egen drömdam...
Nursey skrev:Vet inte var jag skall borja...
(faller for hela paketet...)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden