Vad svarar man på det här?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Fick ett svar på min annons på Blocket.se, men inte av den typ som jag hade väntat mig.

Tjenare! Jag undrar om jag skulle få kunna ställa en fråga..? Har tänka köpa en R6:a till sommaren,jag har mellan kort och undrar om det är ok för mig om jag kör en 600cc som är reggad på 25Kw men hojjen är på full effekt..kan polisen kolla det? eller kollar dom bara pappret?har hört allt från golv till tak om detta och ja vore jättetacksam fall du kunnde besvara mina frågor.vad tycker du ja ska göra? annars måste jag vänta i 2år :=( om inte du vill eller kan svara tror du det är okej att ringa till en som har hoj och fråga eller är inte det uppskattat? TACK! på förhan Mvh // ******

Vad ska man säga? Visserligen är man alltid sugen på att dela ut lite moralkakor, men frågan är ju om det är värt det.

McB skrev:
Fick ett svar på min annons på Blocket.se, men inte av den typ som jag hade väntat mig.

Vad ska man säga? Visserligen är man alltid sugen på att dela ut lite moralkakor, men frågan är ju om det är värt det.

Säg att du gärna hjälper honom om han sätter in 30% som handpenning till dig så har han en hoj nästa sommar som e strypt på papper men med full effekt. Polisen kan inget kolla, säg att det finns en vioss Mavve som körde med 125kW istället för 25 som han bara fick och honom tog de aldrig....

Sen när pengarna har kommit in på kontot så hör du aldrig mer av dig till honom och säljer hojen till en som är mer förståndig.

Detta gör du för att killen i fråga ska lära sig ett&annat :brynad
Du gör HONOM en tjänst genom att göra så.

750RR

När man ska strypa till 25kW så köper man det värsta i klassen med 85kW och påstår sig ha strypt
den.
Varför skulle polisen misstänka nåt? :slicka

McB skrev:

Fram med moralkakorna, det finns ju faktiskt en anledning till att man max ska köra med max 25 kW på ett mellankort även om jag inte förstår den!

McB skrev:
Ja, hej då du vet... Som när man inte har planerat att göra något mer inlägg i en tråd. Inget personligt. :hej

Jag tar det ytterst personligt och måste åsamka dig stor smärta(sadosex?) vid vårt nästa möte......

Du menade inte hej då eftersom du svarde igen efter det hej dåiga inlägget :crash Ja, jag har tråkigt i väntan på simpsons....

750RR

just det mavve gå nu,m, försvinn vi vill inte ha dig här buhuhuhuh

hehe
//Niklas

Det blir väl mest problem om han vurpar och kör ostrypt....

Då kommer han att få förklara en del för försäkringsbolaget som inte kommer lyssna!!!

Det gör dom inte annars heller för den delen!

Äh... ingen idé att sälja till en sån snoris.... :crash

Säg... "dra åt helvete..... o lär dig köra hoj på nåt du FÅR köra"...

Tja, man kan ju undra varför olycksfrekvensen är så hög på R6:or & R1:or)?
/F.

Re: Re: Vad svarar man på det här?

maverick_750rr skrev:
<snip>
Sen när pengarna har kommit in på kontot så hör du aldrig mer av dig till honom och säljer hojen till en som är mer förståndig.
<snip>
Det här måste ju vara ett skämt, men jag är nog för dum för att fatta poängen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT