Vad styr multimediastyrenheten?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag skulle vilja veta vilken hårdvara multimediastyrenheten styr. Någon som vet?

/S

morlock skrev:

Har problem med drivrutinerna för multimediastyrenheten efter att jag installerat SP2. På HP´s hemsida finns de inte och de rekommenderar att man går till hårdvarutillverkarens hemsida. HP själva säger bara att de inte tar ngt ansvar om man installerar SP2 och svarar därför inte på frågor.

Nu vill jag veta vilken hårdvara multimediastyrenheten styr så att jag kan gå till tillverkaren av denna hårdvara o hämta drivrutinersna.

Det låter ju som att det skulle vara ljudkort eller grafikkort eller något sådant. Men inne under enhets hanteraren så har du alltså ett frågetecken på en sak som heter multimedia styrenhet eller?

Santo skrev:

Har du testat köra i skiva för t.ex. ljudkort och högerklicka på enheten med frågeten och väljer uppdatera drivrutin, den brukar även kunna leta efter drivrutiner via windows update.

Hinkas skrev:
Har du testat köra i skiva för t.ex. ljudkort och högerklicka på enheten med frågeten och väljer uppdatera drivrutin, den brukar även kunna leta efter drivrutiner via windows update.

Japp, funkar inte

alltså allt verkara fungera korrekt men det e störande att se ett frågetecken för en enhet som jag inte e säker på vad det är

Santo skrev:
Japp, funkar inte

alltså allt verkara fungera korrekt men det e störande att se ett frågetecken för en enhet som jag inte e säker på vad det är

Hmmm, ja, fungerar allt korrekt så är det väl bara att strunta i :3freak
Men jag håller mde om att det kan vara jäkligt irriterande. Men en multimedia enhet låter ju som sagt som ett ljudkrot eller ett graffe kort.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8