Vad stör du dig på?

Någonting jag hoppas de löser i framtiden är detta envetna hoppande som inträffar på en websida medan den laddar. Allting byter plats hejvilt fram tills dess att sidan laddat klart.
En klassiker är att man hamnar i jag är ny-delen av forumet när man ska till OT. När man pekar på OT och trycker så hinner webläsaren byta bort OT mot nämnd annan forumdel i själva ögonblicket av trycket. :mad:

Någonting jag hoppas de löser i framtiden är detta envetna hoppande som inträffar på en websida medan den laddar. Allting byter plats hejvilt fram tills dess att sidan laddat klart.
En klassiker är att man hamnar i jag är ny-delen av forumet när man ska till OT. När man pekar på OT och trycker så hinner webläsaren byta bort OT mot nämnd annan forumdel i själva ögonblicket av trycket. :mad:

Bara undrar om det är ok att fråga om det går för sig att hålla med om det....eller njaej?:glömdet

Rutan längst upp försvinner strax före reklamen laddas, därav förflyttas allt uppåt.

Folk som säger skämmigt istället för pinsamt. Folk som säger "det var inte med mening" istället för "det var inte meningen"

Läget på spärrskaftet där muttern går så lätt att den följer med tillbaka men går för tungt att skruva med fingrarna, oftast när det är lite skit i gängorna.

Föräldrar som är av åsikten att mina åsikter om barn inte räknas. "För du har ju inga egna barn, så du vet inte hur det är."

Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna? Nä, jag tycker nog inte det... Jag kan lyssna på vad de har att säga. Sen kan jag säga "-Jag hör vad du säger. Jag tar det till mig. Men jag håller inte med." Om jag misstycker. Men jag dumförklarar dem inte enbart av den anledningen att de bara har B-körkort!

Last edited:
Föräldrar som är av åsikten att mina åsikter om barn inte räknas. "För du har ju inga egna barn, så du vet inte hur det är."

Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna? Nä, jag tycker nog inte det... Jag kan lyssna på vad de har att säga. Sen kan jag säga "-Jag hör vad du säger. Jag tar det till mig. Men jag håller inte med." Om jag misstycker. Men jag dumförklarar dem inte enbart av den anledningen att de bara har B-körkort!

Du borde nästan göra det när det handlar om de som har barn och använder det mot dig. :)

Så säger dom flesta som inte fattar, du kan inte veta för du har inga ungar osv. dravel är vad det är, dom har fel och dom vet det men deras ända argument är att du inte har ungar.

Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna?

Men hur brukar det låta då? Ööö kört ihjäl mig direäckt! Osv. Eller hur? :D

Men jag förstår din känsla (för att vara seriös). Folk som tror de är lite bättre och klokare än andra för att de har lyckats skaffa barn. Wow liksom! Duktigt, du fick in kuken i rätt hål.

Läget på spärrskaftet där muttern går så lätt att den följer med tillbaka men går för tungt att skruva med fingrarna, oftast när det är lite skit i gängorna.

Jag hade ett spärrskaft som man kunde snurra hylsan med en liten ratt i änden på skaftet.
Någon stal den på Ränneslättsloppet 1989.
Aldrig sett igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...