Vad står Honda CBR900RR 96-97 i?

mm skulle jag me tippa på.. men kollar man blocket så börjar det typ på 40 o går upp ända till 53 eller nå sånt... men frågan e ju va man egentligen för för dem..hmm...funderar nämligen på ett byte...

Köpte min cbr 900 rr -97 med 2300mil på mätaren för 41000... 2 små repor på kutsen det var allt. Rensad och fajtad nu (3 veckor efter) dock.

Hittade ingen (97 eller efter) för under 45000 vid tillfället så antar jag fick OK pris.

AndreasNo skrev:
2337990 mm skulle jag me tippa på.. men kollar man blocket så börjar det typ på 40 o går upp ända till 53 eller nå sånt... men frågan e ju va man egentligen för för dem..hmm...funderar nämligen på ett byte...

13000kr skilnad är ju väll inte så mycket. Kan ju variera med skicket på fordonet och olika utrustning. En vanlig bwm m3 kanske kostar 150k kr en pipad kanske kostar 700k kr:pannkyss

Mr Helmut skrev:
2338137 13000kr skilnad är ju väll inte så mycket. Kan ju variera med skicket på fordonet och olika utrustning. En vanlig bwm m3 kanske kostar 150k kr en pipad kanske kostar 700k kr:pannkyss

heh... aja men då e de såvitt jag sett hyffsat likvärdiga o inte en med 5000 mil o en sketen slipon o en med 2000 mil o dubbelturbo o superkolfiber grejs osv.. hehe :D.. äääh jag vet inte... blir de en cbr900 så blir de.. men ja vill ha en600 eller 750 jööö inge 900... men men..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back