Vad som väntar....

Hatar alla bilar som är blå vita, dom ställer bara till bekymmer när jag är i närheten med vissa motordriva fordon :D

NSR_Martin skrev:
Precis, varför ligger sånna bilder på samma server?? HMMMM :kocko
Sånna som han borde bli bannade, gå in här och säga att man är polis, när man i själva verket är ett moppefucko (fast det kanske är samma sak? :va :hihi )

Äntligen en som fattar!! :klappar

Ligger även bilder på "Polisen" på den sidan... Tänkte länka upp dem här men vill inte vara för elak... :rofl

Remus skrev:
Äntligen en som fattar!! :klappar

Ligger även bilder på "Polisen" på den sidan... Tänkte länka upp dem här men vill inte vara för elak... :rofl

Kanske inte är så dum som jag ser ut då? :D
Länka!! Jag hittade massa bilder, det är väll nån fjortissida...

Du som fotograferat bilden?

Polisen II skrev:
Bara så ni vet vad som kan hända på vägen i sommar... :hihi

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/MCs.JPG

Du som fotograferat bilden?,kunde du inte lite snyggt o klumpigt råka fota till en hoj oxå,det hade blivit en super bild med hojar i domino effekt ha ha ha.
Det får du ta o göra nästa gång(en såndär ups! groda o stötta till en hoj) o fram med lite goa bilder istället som ger goa :hihi

Pojkar, pojkar... Det är inte mina bilder alla de där på sidan. Det är en server som jag använder, eftersom jag inte har nån hemsida eller ftp-server...

http://upl.silentwhisper.net/ används helt enkelt om du vill ladda upp bilder för att t ex lägga in i såna här forum! Det är INTE jag som tagit alla bilderna, vet inte ens vad som är med på servern!

Jag är inte trafikare, kör inte MC men om jag nu ska skriva vilken typ av MC jag har så får det ju bli en polishoj, annars retar jag ju ingen eller? :tungan

Polisen II skrev:
Pojkar, pojkar... Det är inte mina bilder alla de där på sidan. Det är en server som jag använder, eftersom jag inte har nån hemsida eller ftp-server...

http://upl.silentwhisper.net/ används helt enkelt om du vill ladda upp bilder för att t ex lägga in i såna här forum! Det är INTE jag som tagit alla bilderna, vet inte ens vad som är med på servern!

Jag är inte trafikare, kör inte MC men om jag nu ska skriva vilken typ av MC jag har så får det ju bli en polishoj, annars retar jag ju ingen eller? :tungan

:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten

Hade dom svenska Poliserna kört runt med sånna här skulle jag bli riktigt orolig.

Bifogat

• 1police_r1_1_.jpg
    1police_r1_1_.jpg
    62.8 KB · Visningar: 47
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden