Vad skulle ni välja? År eller mil.

motardnisse skrev:
Fortfarande vad ska du ha hojen till? Duken är basolut kanon om du ska ha den enbart på asfalt. Om du nu får för dig att köra grus och är det kört men visst går det att köra om man nu vågar! Tycker inte om priserna ang plast till duken=dyrt!
Om jag BARA skulle köra asfalt så skulle jag ta duken inte snack om saken men men om man vill pröva lite annat så :gnissla nja du får bestämma själv!

Nej är väl tänkt att ha den till bus på asfalt, har ej tänkt någon isåka eller grusbus det hade jag den gamla cykeln till.
Tråkigt med dyr plast, det är ju en nackdel.
Duken är ju ingen sm banracer heller, men det ska jag ju inte ha den till.

Åka till jobbet, ha kul på helgen typ. Tröttnar man så går det att byta :tummenupp

Empa skrev:
Nej är väl tänkt att ha den till bus på asfalt, har ej tänkt någon isåka eller grusbus det hade jag den gamla cykeln till.
Tråkigt med dyr plast, det är ju en nackdel.
Duken är ju ingen sm banracer heller, men det ska jag ju inte ha den till.

Åka till jobbet, ha kul på helgen typ. Tröttnar man så går det att byta :tummenupp

OM du nu ska ha en sådan hoj så är det antingen en Duke, 640 eller en 625 med el-start du ska ha och ingen 660 då det inte är nån el-start på den. Men KTM hojarna är skitlätta att kicka igång. Nä om det är KTM du är ute efter så är det just en 640 som nog lämpar sig bättre för dig--> inte allför tråkig, rätt driftsäker samt billigt plast mm.

Om du nu ska ha att pendla med så går nog 660 samt 625 bort då de har sämre komfort än 640 och Duken

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman