Vad skulle ni betala?

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
För en honda CBR-99 som har ett turbokit som är monterat från mc-express. Jag vet tyvärr inte miltal på cykeln. Men skicket verkar vara bra.

UrbanTiger skrev:
CBR-99 ser du väl.

99 kubikarna är poppis bland kidsen

Troligen en 900:a, ingen bygger turbo på en 600:a, LR ? :eek:

Jodå, det finns en film med en GSXR600 med turbo. Wheelar på ungefär alla växlar. :p

Men nu var det ju inte den det handlade om. 50000 för hojen kanske verkar bra?

Dainese skrev:
För en honda CBR-99 som har ett turbokit som är monterat från mc-express. Jag vet tyvärr inte miltal på cykeln. Men skicket verkar vara bra.

Är det den på Sport och motor? Isåfall har den stått där bra länge, så den går säkert att komma överens om ett bra pris.

japp det är en 900 och det är den som står på sport o motor. Tycker det verkar vara ett över pris så det skräller om det på den. Om jag inte minns helt fel så ligger priset på 122 000:- bagis :eek: Kan ju vara en anledning till varför dom har haft den så länge. Vad skulle ni ge emellan på en fin kawsaki zx9 -96 som har 3000mil på mätarn och är i hyffsat skick.

Re: Re: Vad skulle ni betala?

Räcerman skrev:
Är det den på Sport och motor? Isåfall har den stått där bra länge, så den går säkert att komma överens om ett bra pris.

Den sport & motor har lär de inte släppa för 50-60 känner jag på mig...

Gustav1 skrev:
Jodå, det finns en film med en GSXR600 med turbo. Wheelar på ungefär alla växlar. :p

Men nu var det ju inte den det handlade om. 50000 för hojen kanske verkar bra?

Har den filmen, kortfilm eller hur?
Den motorcykeln är helt för mycket bara!!

Nu var ni väll lite snåla i alla fall.
En CBR 900 -99 brukar ju ligga runt 65´utan turbo kit.

122´verkar dock vara lite i överkant.

En rent generell fråga om turbo på bågar.

Vad gäller det för regler när man monterar turbo på bågen?
Går det att besikta hojjen med turbo eller måste den typas om?
När det gäller bilar kan man ju inte göra hur som helst och speciellt inte nya bilar med helfordonsgodkännande.

Pratade med en handlare för några år sedan som sålde en xjr1300 med turbo och han menade på att det inte skulle gå att besikta den med turbon på.

Tror inte det går besikta med turbo, och jag tror inte man kan regga om dom heller. Man får väll skruva bort snurran när man skall besikta antar jag..... eller ...är jag helt ute och fiskar?????

Om ni är förbi sport & motor, så säg till dom att skynda på med min gixxer, har ju vart hojlös i 5 veckor nu :(

Dainese skrev:
Aj då... vad är det som har hänt?
Stöldförsök... de fick aldrig med sig hojen men de passade på att sno lite delar från styret, bl.a. till kopplingen. Sen blev det en del fula märken i yoshimura-sliponet som de också försökte kränga loss. Tydligtvis måste det ha fått väldig brått därifrån för de hade bara tagit 3 sekunder till så hade slutburken med ett nypris om 5 papp varit deras (och jag blivit glad som hade fått ut en ny).

Usch då... aldrig kul med folk som inte kan skylla på "mitt och ditt". Hoppas du får igen den snart så du hinner åka lite innan snön kommer. Kör lungt bara, vill inte se några fler dödsolyckor i länet nu.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back