Vad skulle du rösta på idag?

Vad skulle du rösta på om det var val idag?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Är det inte USA med allierade som rotat runt i dom flesta muslimska länder, och bombat tillbaka dom till stenåldern.
Så vart ska dom ta vägen?
Det finns väl sisådär ett femtiotal muslimska länder. Jag måste ha missat att USA "rotat runt" i de flesta av dem...

För övrigt, menar du att de muslimska länder som faktiskt har misskött sig till den grad att de blivit bombade var väldigt utvecklade dessförinnan?

Skitbra idé! Lite som att internera muslimer, som blev hemlösa och plundrade under korstågen, i vatikanen. :huvet

Det är det väl inte. USA säger ju att dom ville befria foket i Irak. Sen finns det ju faktiskt fortfarande irakier som är positiva till USA:s störtande av Saddam.

Och även om flyktingarna skulle känna så som du beskriver så är det väl upp till USA oCo att motbevisa det då.

Jag är inte USA-kritiker direkt men anser inte att deras krig ska gå ut över oss i Sverige.

Stackars iranierna kom hit undan islamister på 80-talet, har etablerat sig och känner sig oftast välkomna i det svenska samhället. Och vad gör vi? Jo vi tar hit dom idiotiska shariagubbarna som dom flydde ifrån. Jag säger då det..:rolleyes:

Men det betyder inte att alla svenska affärsmän är giriga svin, eller komiskt nog när nästan hela SD-kåren är dömda för diverse brott. När man hävdar att det är det som ska bort från samhället.

Det där kom ju fram sen att SD inte hade fler dömda för brott än andra partier. Det var bara ännu ett av alla odemokratiska mediedrev mot SD. Senast i veckan i GP slogs det upp stora rubriker (med bild)både på förstasidan och inne i tidningen där SD:s göteborgsordförande (typ) skulle ha förskingrat 20000kr. Inget var bevisat eller så och de inblandade hävdar att det rör sig om ett lån. Jag vet inte vad som är sant eller inte men vad jag däremot vet är att när betydligt större summor förskingras av diverse kommungubbar och annat från andra partier blir det bara en liten notis ute i vänstermarginalen. FACT!

Det är det väl inte. USA säger ju att dom ville befria foket i Irak. Sen finns det ju faktiskt fortfarande irakier som är positiva till USA:s störtande av Saddam.

Och även om flyktingarna skulle känna så som du beskriver så är det väl upp till USA oCo att motbevisa det då.

Jag är inte USA-kritiker direkt men anser inte att deras krig ska gå ut över oss i Sverige.

Stackars iranierna kom hit undan islamister på 80-talet, har etablerat sig och känner sig oftast välkomna i det svenska samhället. Och vad gör vi? Jo vi tar hit dom idiotiska shariagubbarna som dom flydde ifrån. Jag säger då det..:rolleyes:
USA påstod även att det fanns kärnvapen. Du måste väl förstå att en människa vars land faktiskt invaderades av ett annat inte är supertaggad på att flytta till den invaderande nationen och dess invånare.

Sååå om vi istället bara plockade in Sunnimuslimer vore det fair-game enligt dig? Please :rofl

Det finns väl sisådär ett femtiotal muslimska länder. Jag måste ha missat att USA "rotat runt" i de flesta av dem...

För övrigt, menar du att de muslimska länder som faktiskt har misskött sig till den grad att de blivit bombade var väldigt utvecklade dessförinnan?

Fel av mig att säga alla muslimska länder, men dom som bombades var i betydligt bättre skick innan. Dom länder som inte fått smaka på fysiskt våld, betalar i politiska konsekvenser.

Det var helt rätt att störta Sadam, fler sådana ska bort. Men varför förstörde man all infrastruktur, och varför beter man sig som grisar mot civilbefolkningen.
Vart ska dessa människor ta vägen? All heder till Sverige som tagit emot så många.

USA har marknadsfört islam/muslimer som det ondskefullaste i världen på ett framgångsrikt sätt, och det har även smittat av sig till våra egna rasister här i Sverige, som använder samma retorik.
Dom vet egentligen inte vad dom snackar om men.. Det coca cola landet tycker! måste ju bara stämma!

Varför bojkottar man Hamas, som blivit demokratisk vald.
Är det inte det som hävdas som krigets orsak "Demokrati"

Klart att man inte accepterar den muslimska världen, vilket jag tror är problemet. Och det är där skon klämmer hos vissa som diskuterar här.

-Bofors, suck! Varför ska vi svenskar alltid ta oss skulden för allt som nåt jävla världssamvete.

-Om USA startar krigen borde dom och deras allierade också ta hand om flyktingarna. Även dom kriminella, som Sverige tar emot i dagsläget.

-Allt ont här i världen är hyresvärdarnas fel. Kan inte alla förstå att dom bedriver en verksamhet som måste gå plus annars finns inga bostäder överhuvudtaget. Vattenskador och kackerlackor är med största sannolikhet dom boendes eget fel. Iaf kackerlackorna som dras dit pga dåliga sanitetsförhållanden. Typ, släng resten av kebabrullen på marken bara Abuuu!

I Hjällbo bröt vissa upp parketten och eldade med i vardagsrummet. Spis och ugn användes även som värmekälla dygnet runt. Gratis el är gott.

-Vi ska bara sälja vapen som aldrig kommer användas så klart, allt i riddarfrillernas och hemslöjdsförrädarnas tjänst

-Tycker USA gjort nog förvisso för freden i världen, ur ett globalt perspektiv förtjänar vi att få hit banditer från hela världen men visst är det irriterande att man inte kan skeppa dem till något skitland typ Grekland som inte gjort något för sin omvärld de senaste 3000 åren

-Självklart är sanitära olägenheter de boendes fel, de tror kanske att någon migrationsverkstönt ska städa efter dem även när socialen betalar en egen etagevåning åt dem. Personligen tror jag i och för sig på "apatisk"- respektive jordkällarsyndromet.

För övrigt, här är ett bra exempål på det nya fräscha Sverige:
Vissa ställs utanför, allt i rättvisans namn.

http://www.aos.se/StockholmsArtikel.aspx?bid=797671&ct=9

Detta pågår i flera av Stockholms simhallar, fortfarande tror en massa folk att muslimerna nöjer sig med att erövra simhallarna. Det om något är rasistiskt att tro, vilka kretiner nöjer sig med en simhall när det finns en hel världsdel att erövra?

Som vanligt krävs det en turk för att säga det alla normala svenskar fattat:

SR P1, Ring P1, kl 0945 21/11-2008

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1464023&BroadcastDate=&IsBlock=

Lyssna från ca 22:00 om ni vill höra en korkad liberal bli tillplattad eller prick 23:30 om ni vill höra en bra analys av läget i Sverige. Observera även liberaltöntens nervösa stämma när hon märker att det inte är den vanliga taxiturken som ringt in. :D

Halal-tv har kränkt hela Sverige och det skall inte finnas. :yoparty

Varför bojkottar man Hamas, som blivit demokratisk vald.

För att de förespråkar och praktiserar mord på civila kanske? Ja visst ja, otrogna heter det, inte civila. Haram. :lol

Last edited:
Men varför förstörde man all infrastruktur, och varför beter man sig som grisar mot civilbefolkningen.

Men det är väl självklart?!? Soldaterna har ju blivit utsatta för krig och elände. Dessutom tjänar de dåligt med pengar, diskrimineras av irakier och tvingas bo i tält. Det är klart att de ska få jävlas lite med lokalbefolkningen.

Är det inte så det resoneras när invandrarkriminalitet försvaras här i Sverige?

:tungan

Jag hann läsa ditt smickrande men något osammanhängande "fredagskvällsinlägg ". Lite mycket grogg? :hihi

Uppfattade dock frågan men avstår från att besvara den tills vidare. :)

Under tiden skall jag fundera på hur man ska ställa sig till att islam numera dikterar svensk kultur. Undrar hur det känns för Österlenvänstern med deras små museum och utställningar i vartannat Arbetarfäste, säkert helt okej av någon obegriplig anledning.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2082649.svd

Last edited:
Men det är väl självklart?!? Soldaterna har ju blivit utsatta för krig och elände. Dessutom tjänar de dåligt med pengar, diskrimineras av irakier och tvingas bo i tält. Det är klart att de ska få jävlas lite med lokalbefolkningen.

Jo, det är självklart SÅ vi menar :arsele

Edit: Jag har försvarar inte nån typ av kriminalitet.
Det resonemanget jag mostatte mig emot var
att invandrare skulle vara= kriminella människor.

Nu fick han till det! skrattar ihjäl mig!! :rolleyes:

MP är för sköna, tror dom att dom vinner röster på sånt här?

Om partiet hamnar i regeringsställning efter nästa val vill Karin Svensson Smith verka för högre priser framförallt för storstadsbor.

– Vi kommer dels höja CO2-avgiften, dels lägga en hel del av prishöjning på bilåkning i storstadsområdena i form av trängselavgifter. Dels genom att höja dem som finns i Stockholm, dels genom att införa trängselskatter i Göteborg, Malmö och fler städer, säger hon.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm