Vad skulle du göra annorlunda?

när man lägger in någon på "ignore funktionen" skulle den personen inte kunna läsa mina inlägg och heller inte svara på mina inlägg.

tycker det känns bakvänt som det är nu. men det kanske bara är jag.

trevlig helg!!!

När man har någon på ignore så tycker jag inte man ska se inlägg från personer som citerar denne heller.

du har kanske inte sett det nya systemet för banningar? :) nu kan alla moderatorer ge varningar till användare, vid 3 varningar bannas användaren :)

Det var som katten!:va Jag blev bannad med omedelbar verkan för att ha klämt ur mig ett "ligga" i fel tråd. Det var dessutom inte spam utan ett ärligt förslag vid just det tillfället. Några varningar såg Jag inte röken av.

Jag skulle sätta en snigel på ögat alla som postar trådar i fel forumdel.

Sen skulle jag dela ut skepparbröst till alla som skriver orelevanta rubriker på sina trådar. Om folk kunde skriva "Film med buktalare" eller "Programledare kräks" istället för "JOLIGT!" så skulle man garanterat slippa 32 likadana trådar på en vecka.

Detta gäller iofs nästan enbart OT-delen, men det är ju här den här "Förslag till sporthoj.com"-tråden ligger just nu.

Nu heter ju inte denna tråd "Förlag till sporthoj.com", för en sådan finns redan i en egen forumsdel. Meningen är att man ska tänka sej att man själv har en sån här sajt och hur man skulle utformat den. Om på ett annat sätt än sporthoj, hur isf? Sen att Swedie kan få massa tips är ju bara kalasbra, då det inte finns något som inte kan göras bättre.

Meningen är att man ska tänka sej att man själv har en sån här sajt och hur man skulle utformat den. ...Sen att Swedie kan få massa tips är ju bara kalasbra..

Så det är i första hand en besserwissertråd som kan ha den goda bieffekten att Swedie kan ta åt sig lite tips?
..typ:
- Jag vill inte ge swedie konstruktiva förslag i "tips-tråden" utan redogör hellre klart å tydligt hur jag minsann hade gjort i denna tråd i stället!"

Så det är i första hand en besserwissertråd som kan ha den goda bieffekten att Swedie kan ta åt sig lite tips?
..typ:
- Jag vill inte ge swedie konstruktiva förslag i "tips-tråden" utan redogör hellre klart å tydligt hur jag minsann hade gjort i denna tråd i stället!"

Det är hur du tolkar det. Det där med besserwisser får du stå för själv & hade jag haft något jag stört mej på så hade jag skrivit det i "Förslag till sh" forumet. Helt enkelt något jag satt & funderade på igår. Tog mej för att lägga in en tråd, för att jag tycker att det är intressant att höra hur olika folk ser på saker & ting.

Känns det jobbigt, stäm mej.

När man har någon på ignore så tycker jag inte man ska se inlägg från personer som citerar denne heller.

smart det tänkte jag inte på...

även om man nu kan läsa inläggen när man inte är inloggad. MEN de kan inte citera och läsa när de är inloggade..

Jo det var inte särskilt bra att veta hur många inlägg man skrivit här.

Var det inte valmers eller någon som räknade ut att GSXR1100R hade ägnat ett par-tre veckors tid av sitt liv åt att skriva på Sporthoj.com totalt sett? :hihi

Haha, jo vilka jävla diskussioner det var då, hur det nu kunde vara värre än det som förekommer idag :näsblod

Till er som påstår att det fanns för 14 dagar sedan: Åfan, jag har nog blivit hemmablind. Det går inte en dag, förutsatt att jag inte har förhinder, att jag kollar in sporthoj.com. Har väl varit så de senaste åren, det är en av de längre rutiner/beteenden jag har haft. Lika naturligt som att ha nycklarna på sig när man går ut eller somna efter sex.

Webchat så man kan lura till sig lite ligga.

:skrämd :6surkart nu skämtar du väll, de är dyrt med en sån ju ;)

:pannkyss

Men att ignor innebär att den man vill ignorera inte ska kunna läsa mina inlägg också och att man slipper se deras inlägg när nån quotar den man har ignorerat. Men de kanske är bökigt att få till en sån funktion eller ?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...