Vad skulle du göra annorlunda?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ponera att du var ägare till en sån här sajt, vad skulle du göra annorlunda än Swedie?

Motivera gärna. Vem vet, Swedie kanske håller med dej & kan göra sidan ännu bättre.

Jag skulle inte ha "Jag är ny" delen. Jag förstår poängen om sajten varit mindre, men med ett medlemsantal på runt 30 000 st så känns den överflödig & tar upp onödig "plats" bara. I övrigt så kommer jag inte på något.

Nästa.....

// Ullis

Last edited:
Banna alla oliktänkande! :mad:

Å så skulle jag fixa till några mycket enkla multiplayerspel som man kunde utmana varrandra i!

Last edited:
Den där Dominator-Rocks skulle bannas för all evighet och inte ens få surfa in på sidan för att läsa...

Annars så skulle jag inte göra så mycket faktiskt. SH är bra som det är. Ibland kan det väl vara nån tråd som blir låst som man kan fundera lite på varför. Men annars så är det väl bra.

Jag skulle göra om allt till ett zeppelinarforum, sånadäringa motorcyklar har jag fasen inte mycket till övers för!

Allvarligt talat så skulle jag nog använda mig av ett tydligare regelverk, där övertramp leder till åtgärd i form av tillsägning innan banning används, som jag ser som den absolut sista utvägen. Detta skulle kanske kräva en aning mer administration, och jag vet inte hur dialogen ser ut mellan moderatorer och administratör i det här fallet, men skulle det behövas så skulle jag tillsätta fler pålitliga moderatorer. Dock skulle jag nog inte ha stramare tyglar vad det gäller OT osv, enbart tydligare gränser vad det gäller trådlåsniningar och vad som är tillåtet och inte. Dessutom skulle jag personligen inte banna någon för dess åsikter, vilket ju mer eller mindre har skett, men det kanske bara är för att jag är en stark påhejare av yttrandefriheten. I mitt tycke skulle detta leda till en känsla av ett friare forum, då alla gränser är tydliga.

Dock är överväger fördelarna de små nackdelarna med hästlängder angående hur det ser ut idag, och jag är mycket tacksam över att forumet och alla ni otroliga användare finns som ljusar upp mina gråa dagar.

/perris

Jag skulle göra om allt till ett zeppelinarforum, sånadäringa motorcyklar har jag fasen inte mycket till övers för!

Allvarligt talat så skulle jag nog använda mig av ett tydligare regelverk, där övertramp leder till åtgärd i form av tillsägning innan banning används, som jag ser som den absolut sista utvägen. Detta skulle kanske kräva en aning mer administration, och jag vet inte hur dialogen ser ut mellan moderatorer och administratör i det här fallet, men skulle det behövas så skulle jag tillsätta fler pålitliga moderatorer. Dock skulle jag nog inte ha stramare tyglar vad det gäller OT osv, enbart tydligare gränser vad det gäller trådlåsniningar och vad som är tillåtet och inte. Dessutom skulle jag personligen inte banna någon för dess åsikter, vilket ju mer eller mindre har skett, men det kanske bara är för att jag är en stark påhejare av yttrandefriheten. I mitt tycke skulle detta leda till en känsla av ett friare forum, då alla gränser är tydliga.

Dock är överväger fördelarna de små nackdelarna med hästlängder angående hur det ser ut idag, och jag är mycket tacksam över att forumet och alla ni otroliga användare finns som ljusar upp mina gråa dagar.

/perris

du har kanske inte sett det nya systemet för banningar? :) nu kan alla moderatorer ge varningar till användare, vid 3 varningar bannas användaren :)

Kommer inte på något just nu men det bästa som har hänt denna site någonsin var när Swedie tog bort post-count i profilen. Då blev det tyst på en del som behövde lära sig knipa käft...

Tycker man borde lägga upp en forumsdel där man slipper alla moralkärringar som ändå bara är fulla av skit och är gudar av dubbelmoral. Har man en sporthoj och åker gata så ska man sluta gnälla på alla andra, den som inte följer lagarna inom körkortsgränser ska knipa.

Tycker man borde lägga upp en forumsdel där man slipper alla moralkärringar som ändå bara är fulla av skit och är gudar av dubbelmoral. Har man en sporthoj och åker gata så ska man sluta gnälla på alla andra, den som inte följer lagarna inom körkortsgränser ska knipa.

Det fanns ett outlawforum en gång i tiden.

Jag skulle försöka fixa bättre sökverktyg som även fungerar för OT-forumet.
Något/några onlinespel nu över vintern med chans att vinna något pris, typ mchanskar e.dyl.

Last edited:
Post-count funkade för några veckor sen. Men det försvann ganska snabbt igen.
Det är synd att det är borta.

Kul att se hur många inlägg man gjort totalt samt hur många man snittar per dag.

Tror inte det blir mer spammande för att denna funktionen finns.

Skulle gärna vilja ha ett svar på varför alla ghost-rider diskussioner blir låsta:va
Gärna av swedie:tungan

Nu blir la man lynchad...:confused:

Skulle gärna vilja ha ett svar på varför alla ghost-rider diskussioner blir låsta:va
Gärna av swedie:tungan

Nu blir la man lynchad...:confused:

För att dom ballar ur från inlägg två ungefär.
Plus att det är att göra reklam för någon/något som inte betalar för reklamen...

Och några anledningar till.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...