Vad skriva på studentskylten?

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Lillebror tar snart studenten och jag har fått i uppdrag att fixa skylten. Har förstorat upp ett kort på honom men frågan är vad man ska skriva. :va Vill ju gärna skoja till det lite också. Någon som har något förslag? :)

Kerplunk skrev:
2191875 Lillebror tar snart studenten och jag har fått i uppdrag att fixa skylten. Har förstorat upp ett kort på honom men frågan är vad man ska skriva. :va Vill ju gärna skoja till det lite också. Någon som har något förslag? :)

Anspela på något pinsamt han gjort tidigare eller nåt. Fast det kanske blir för internt iof..

Såhär: " Det är lugnt brorsan, storleken spelar faktiskt ingen roll"

:tummenupp

Man kanske kan få in det där med att mamma fick ta en taxi och hämta min annars så ordningssamma bror inne i stan på valborg när han var dyngrak och trodde att mamma var grannfrun. Fast det kanske är elakt. :va

Kerplunk skrev:
2191912 Man kanske kan få in det där med att mamma fick ta en taxi och hämta min annars så ordningssamma bror inne i stan på valborg när han var dyngrak och trodde att mamma var grannfrun. Fast det kanske är elakt. :va

Äh, det är för snällt ju. Bättre kan du.

Kerplunk skrev:
2191921 Haha, jag vet, mesar alldeles för mkt med honom, det är däför jag måste få hjälp med att komma på något elakt... :hihi

"Ungdomsmottagningen ringde, dom ville att du skulle komma tillbaka och sanera alla flatlöss du lämnade efter dig".

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back