Vad skall jag göra med mitt liv?

• Thread starter Thread starter M.
  • Start date Start date

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
BMW S1000XR
Har precis klotat med hoj nr 3 :huvet
eftersom jag är gift och har 2 st barn börjar det bli jävligt inpopulärt att jag kraschar hojar på löpande band, när jag kör så släpper alla hämningar och jag gasar över mina begränsningar så det är nog dags att lägga ner motorcykel körandet.
Men vad skall jag göra nu?
Fallskärmshoppning, klättring & dykning har jag redan hållit på med är det bara heroin kvar att syssla med? :va

Jag håller med föregående talare, kör bana alternativt köp en cross. När jag tänker efter så säger jag nog cross, då du kommer bli sjukt tränad för det är så galet jobbigt sen ramlar man ju mest hela tiden där så då kan du fortsätta göra det med gott samvete typ :)
Sen är det bara att ställa upp i nån rookieserie och börja tävla, hur kul som helst och cross är rätt billigt med. Skulle du tycka det är kul är det bara köpa dig några motardhjul så kan du börja tävla i supermoto med.

Cross FTW!

Skaffa självkontroll.

Är du adrenalinberoende är banåka på regelbunden basis ett hett tips.

Annars geggmoppe.

Tycker det är bra du slutar med hoj på gata, om du som du nu säger att du hela tiden kör över dina begränsingar så kommer du snart vara klar för träfracken annars. Du verkar ju nu insett att du inte kommer klara det med livhanken i behåll så tänk på barnen:)

Alt gå en kurs på bana, och SÄNK prestigen i trafiken!! Ge fanken i att hänga på dina snabbare parryttare..eller har det inträffat på solotur med:va

Last edited:
Kung Fu eller liknande så du kan komma till själs med dig själv?

Eller thaiboxning alt MMA så får du pumpa adrelalin.

Edit: Träning överhuvudtaget producerar endorfiner.

Kampsport är ett riktigt bra substitut för Mc

Boxning, Thaiboxning, MMA eller BJJ eller Brottning beroende på vad man gillar... :)

Sälj gathojen och köp en banhoj, en cross och en glidare, toppa med Kampsport så kommer ditt liv bli en lek. :)

Amatörpsykolog nr.2 här => Skaffa nya Dunlop Sportsmart sulor o använd däckvärmare i 45minuter innan du drar ut på landsväg. På't igen bara! :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026