Vad skall du göra på Valborg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
:mad: nu blir jag putt å går å sover..

:tungan

det här är bästa nyår på 3 år, har festat på samma ställe dom 3 åren och har alltid blivigt för full och spyt i en buske för att sen låsa in mig på badrummet halsa munskölj och däcka..

:3freak Det är inte nyårsafton idag :död

Du är för full ännu en gång :fakta

Halsa "munskölj" :3freak

Hängde ett sexpack folkisar i äppleträdet i förmiddags. Inga sexsvultna teens har dykt upp, nu går jag och lägger mig :död

Varför måste alla överblivna ungdomar utan uppfostran hänga runt kiosker/mackar!!??

:dunkahuvudetiväggen

På valborg, sitta hemma och sura för att jag var tränare utan elever i tre timmar idag. Vad gör folk? Super? :fyllisar

Satt och findrack hemma hos goda vänner, en halv pava bourbon och lite champagne ihop med countreau. Kommer må piss imorgon bitti, jobbigt värre då jag ska upp och jobba ett par timmar :(
Stå och fuktspärra badrum när man är bakis är lagom skoj, än värre är att tjejen får skjutsa mig dit...

Satt och findrack hemma hos goda vänner, en halv pava bourbon och lite champagne ihop med countreau. Kommer må piss imorgon bitti, jobbigt värre då jag ska upp och jobba ett par timmar :(
Stå och fuktspärra badrum när man är bakis är lagom skoj, än värre är att tjejen får skjutsa mig dit...

Du är tjuvgosju år och kallar din sambo för tjej, förnekelse :näsblod

Gubbjevle!

Hemma från valborg, packad som fan. Mycket trevlig kväll med grillning och en massa öl! Saknar fet brasa bara :(

blev inte ett skit för mig :(, svårt att hitta RIKTIGA kompisar i detta pisshål..

Du är tjuvgosju år och kallar din sambo för tjej, förnekelse :näsblod

Gubbjevle!

Så länge brösten sitter där de ska så är hon tjej, sen kommer hon bli kallad för kärring :D
Det blev för övrigt inget badrumsbygge idag, jag är för seg för det :( Det blir köksbyggnation istället, det är lite enklare bakis-jobb :banana

Jag som var nykter i går klev upp tidigt och körde hoj hela dagen, är bara inne på depåstopp nu! (pissa, äta och slappa)

Jag som var nykter i går klev upp tidigt och körde hoj hela dagen, är bara inne på depåstopp nu! (pissa, äta och slappa)

Samma här, var något paradkör jag åkte i (trist) och sedan ut i vildmarken, for och tittade lite på motardgrapparna på gokart banan osv...

Annat blir det imorgon. :död

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...