Vad ska vi köpa???

J.A.R

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
Aprilia Tuono RSV 1000
Vi ska köpa 3st sporthojar
Dem vi har att välja på är
CBR 1000RR
ZX10-R
GSX1000R
YZF R1
Och ja! Vi har provat alla. Vi köper inte hoj för effekten då den är likvärdig allihopa, utan skulle vilja veta mer av Er som kör nån av hojarna vad ni tycker.
Det vore kul och få svar ganska fort då dem hämtas direkt vi fått in alla offerter på pris.

J.A.R skrev:
CBR 1000RR
ZX10-R
GSX1000R
YZF R1
Och ja! Vi har provat alla. Vi köper inte hoj för effekten då den är likvärdig allihopa, utan skulle vilja veta mer av Er som kör nån av hojarna vad ni tycker.
Det vore kul och få svar ganska fort då dem hämtas direkt vi fått in alla offerter på pris.

Jag skulle nog personligen välja bort R1an... den är alldeles för vanlig, och jag kan knappt skilja på årsmodellerna längre. Nä, honda, kawa och suuuuuuuuzuuuuuukiiiiiii är aldrig fel! :yoparty

lassnig skrev:
Jag skulle nog personligen välja bort R1an... den är alldeles för vanlig, och jag kan knappt skilja på årsmodellerna längre. Nä, honda, kawa och suuuuuuuuzuuuuuukiiiiiii är aldrig fel! :yoparty
Alla är lika värdelösa, när jag lämnade in min gamla ktm 660 på 100 mila servicen så fick jag låna en honda africa twin 750 från 92,,,körglädjen som fanns i den har jag inte upplevt på nån sporthoj, växlarna hoppade ut lite då och då, blilarna drog ifrån mig vid rödljuset, bromsarna tog knappt,ja,,,livet var helt enkelt underbart den veckan.
Saknar den :Bugar

Tre olika eller tre av samma märke??!

Är lite partisk, men Fireblade är aldrig fel, lättkörd från början och inte så "extrem" som ZX-10 och R1:an..... :tummenupp :tummenupp

Smaken är som baken...... :arsele

J.A.R skrev:
CBR 1000RR
ZX10-R
GSX1000R
YZF R1
Äger en CBR och kan varmnt rekomendera den, bra på allt och tillräkligt att köra med... Har kört en del med GSXR och kommer inte överens med dess körstälning! Har inte haft möjligheten ett prova på R1 eller ZX10 an men jag tror att hondan är mest lämpad för gatbruk!!
Lycka till i ditt köp :) :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...