Vad ska ni göra vid Nyår?

Miss_Orchidee skrev:
Alla verkar öppna för förslag! jag har fått ett erbjudande men jag vet inte om jag får redogöra det här, men om så blir, så låter jag er veta... eller så låter han er veta...

Jag har inte bestämt mig om de ska få veta än.... :tungan :D

Coola Ola skrev:
Jag har inte bestämt mig om de ska få veta än.... :tungan :D

Det var inte det erbjudandet jag tänkte på Ola, men det måste vi väl inte dela med oss av?? :hihi

FireFly: asså, det låter som ni har kul iallfall! basta det gör man ju på nyår, det hör till :banana

Miss_Orchidee skrev:
Det var inte det erbjudandet jag tänkte på Ola, men det måste vi väl inte dela med oss av?? :hihi

FireFly: asså, det låter som ni har kul iallfall! basta det gör man ju på nyår, det hör till :banana
Absoult. Inget nyår utan bastu :rolleyes: :hihi

har faktiskt ingen aning vad jag skall göra till nyår! ingen som har några förslag??

Du får komma upp till uppland vetja här skall vi basta dricka skumpa o spränga dynamit =) :fyllisar :fyllisar :angel
Blir skojj först lite :fyllisar o :tuttar o sedan se till så det blir skapligt avfirat tolv slaget :D

Last edited:
Mr_SoaP skrev:
har faktiskt ingen aning vad jag skall göra till nyår! ingen som har några förslag??

Vafan ligger Ytterby? jag är en obildad människa så ni får berätta!

Vi här i Götet kanske ska dra ihop nån liten "hojmänniskofest"?? :va

Miss_Orchidee skrev:

Brevid Kungälv! (Vet till å med en Pajalabo som jag)

Miss_Orchidee skrev:

Ytterby ligger utanför Kungälv, åt Marstrandshållet, jag har gått i högstadiet i Ytterbyskolan...vilken jäkla håla, så tro mig när jag säger att där vill du INTE spendera din nyårsafton, det är bara en genomfartsort...typ som Kärra eller nåt.

Nyår...

Hmm så det ska firas... då har jag missat nåt. En toffel som jag har nästan varit hemma och haft det lite romans med flickan. Å det lutar redan åt det hållet i år igen. Men nu för tiden heter det EX :confused:

Men jaja.. man kanske ska skippa det vem vet. Alltid sugen på lite öl efter nu tre månader i Irland (alla kör hoj året runt, snöar ca va 10år) ps. missa snön i år hoppas det kommer lite till. :huvet

ostebo skrev:
Hmm så det ska firas... då har jag missat nåt. En toffel som jag har nästan varit hemma och haft det lite romans med flickan. Å det lutar redan åt det hållet i år igen. Men nu för tiden heter det EX :confused:

Men jaja.. man kanske ska skippa det vem vet. Alltid sugen på lite öl efter nu tre månader i Irland (alla kör hoj året runt, snöar ca va 10år) ps. missa snön i år hoppas det kommer lite till. :huvet

Ne men du, du kan inte sitta hemma med EXet på nyår! nu får du komma loss och ha lite roligt med oss andra hoj människor! :banana
vi är hyffsat trevliga, inte så romantiska kanske, men ganska snälla....ibland :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman