Vad ska man säga till en sån IDIOT...! :S

Spöa skiten ur honom så att han typ blir rullstolsbunden och då lär han inte kunna köra hoj.

Ditt problem är således löst.

Ett alternativ är att du går in på toa, tar av dig byxorna och bajsar.
Efter det kommer livet kännas mycket bättre :tummenupp

vafan låt han köra utan. det är hans val och konsekvenserna drabbar endast honom själv.

vill jag in till stan o fika hänger jag inte på mig ett ställ. det skall vara enkelt o kul att köra hoj och då anpassar jag min körstil efter detta. som sagt valet är mitt eget.

Vill han inte inte köra i full skyddsmundering så vem fan bryr sig? Inte åker jag med full utrustning mitt i högsommaren om jag ska ut på en liten runda.

Spelar ingen roll vad man gör eller säger alltid finns det duktiga lirare på SH som gärna leker proffessor i ämnet.

Jag har en polare som inte aldrig håller sin tjej i handen. Nån som har nå åsikter om det?

Är hon en sån där vidrig jävel som har slappt handslag och konstant fuktiga händer? :mad

vet inte, men problemet verkar inte ligga i nåt sånt. utan han verkar skämmas eller känna sig konstig ifall han går ute och håller bruden i handen.

Spöa skiten ur honom så att han typ blir rullstolsbunden och då lär han inte kunna köra hoj.

Ditt problem är således löst.

Ett alternativ är att du går in på toa, tar av dig byxorna och bajsar.
Efter det kommer livet kännas mycket bättre :tummenupp
Du är så vis O store bagare:D

Jag kör utan utrustning när det är för vamt och när jag enbart kör i stan. Då har jag enbart en jacka med skydd och handskar. Inget ställ ingenting, är jag dum?

Då vet ni inte hur folk kör i södra europa :tummenupp

Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

......Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

Alldeles riktigt, jag skulle utan tvekan köra med vita tubsockar och bandera om det varit så sjukt fint väder som det kan bli, fast enbart i stan då.

Jag kör utan utrustning när det är för vamt och när jag enbart kör i stan. Då har jag enbart en jacka med skydd och handskar. Inget ställ ingenting, är jag dum?

Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

Det är inga problem alls för läkarna att transplantera hud från andra delar av kroppen....:huvet Kör hårt vet ja....

Det är inga problem alls för läkarna att transplantera hud från andra delar av kroppen....:huvet Kör hårt vet ja....

Skit i att köra mc då om du nu ska tänka så otroligt mycket på din säkerhet. Mer folk som klagar i sådana här trådar än "Hur gör man wheelies" trådar och det begriper jag inte.

Åååå :brynad den här killen har vart medlem since 2004 han borde veta vad han snackar om!

Hur många mil hare blivit på de här 4 åren?

Shorts å tshirtmil: ?

Skinställsmil: ?

Skit i att köra mc då om du nu ska tänka så otroligt mycket på din säkerhet. Mer folk som klagar i sådana här trådar än "Hur gör man wheelies" trådar och det begriper jag inte.

Kan du inte Uiila? :lol :skrattaåt

Last edited:
okeeej:confused: :confused: jag kör runder och fryser i mitt homosexuella gore-tex ställ och då kör jag bara runder på min lilla 125a. tror att han har ngn form av päls om han tycker det är varmt

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti