Baby-ninja
youliveaslongasiletyou
Ta en frotté handduk och autosol..Polera och torka av.. Autosol repar inte! Jag använder det nästan varje dag på både krom och aluminium, fungerar alldeles utmärkt.. Kan iofs röra sig om 40cm felet... Vad vet jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gråben skrev:Polermedlet PEEK...
)Chirre skrev:Yenkarna verkar ju uteslutande använda Mothers Aluminium & Mag polish.
Har sökt som fan efter det i sverige, men det verkar ju inte finnas.
och vart handlar man länk tack.Z Fredde skrev:Jag PM:ade Gråben om just Mother´s.
Jag har använt det i 4 år, helt jävla suveränt medel!!!
Efter det så behandlar jag med deras "Chrome polish", och det skyddar tom. mot fingeravtryck=fett.
I Mother´s finns det inget slipmedel, utan bara polermedel.
Du kan beställa det och få det direkt hem till brevlådan. Du har det hemma inom 1 vecka. jag har faxat till dom i USA och så drar dom på kortet.
Klart bästa medlet tycker jag.

Ravetrancer skrev:gråben, det är tur att du har repor kvar för annars hade jag fått spader
Du kommer aldrig bli av med dina repor. SÅ är det med alu, du kan använda den finaste av polertrasor och den kommer ändå att repa aluminiumet. Är burken verkligen alu???? Ser ut som en rostfri burk/slipon. Kan du va schysst och ta kort på det med blixt???? Och gärna större så man kan se det riktigt?
Den som säger att autosol INTE repar vet nog inte vad han snackar om eller så nöjer sig med bad quality.
//R
OLJEKYLD GSXR skrev:Vet någon om det finns någon butik/kedja i Stockholm som säljer polermedel som inte är Autosol?
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|