vad ska man köpa?

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Funderar på att köpa hoj nu,men har svårt att bestämma mig.Jag har haft 929 föra sommar och har sålt den(fick körkort samma år).Nu vill jag köpa en fet hoj upp till 77kr men vet inte vad.Tycker om gsxr 1000-03,cbr 954 och kawa 636.Vad tycker ni man ska ha som andra hoj.Är inte erfaren så mycket.Bara en sommar på nacken.Gillar k4.+har hört att de går som satan,snygga också.cbr954 snyggast uttav de tre men inte lika vass som k4 och 636:an skall vara grymmmm att köra när det svänger och varvar som ingen annan hoj.Har ni någon uttav de här hojarna till salo så hör av er.Kan betala upp till 77 för k4 för 954-68 helst röd-svart och 636-62kr.Har ni erfarenhet uttav de här hojarna skriv något.

Tackar för alla svar.

K4 vore mitt val. Då får du en ny härlig sommar med en gixxer!

Av hojarna du väljer emellan så är gsx-r 1000 den klart bästa! Lovar du kommer inte att ångra dig! :tummenupp

2Wheeldrive skrev:
Av hojarna du väljer emellan så är gsx-r 1000 den klart bästa! Lovar du kommer inte att ångra dig! :tummenupp

instämmer...av alternativen du har så är k4 grymmast... det finns några schyssta på blocket...happy hunting.. :tummenupp

Zx 10 eller K4'an om du vil ha liter hoj, kwak 636 om du vil ha 600'a Honda om du ska toura och kjøra sakta... :hihi :hihi

lema skrev:
det tror jag säkert,men tycker inte om de efter som varannan jävel kör en sån

jag köper en hoj efter vad jag vill ha oavsett om en miljard kör samma...
:tummenupp

e faktiskt ute efter en r1a nu... haft k4a känns som jag vill testa nåt annat.. :yoparty

men k4an e en riktigt rolig hoj!!! :Bugar

philiph skrev:
jag köper en hoj efter vad jag vill ha oavsett om en miljard kör samma...
:tummenupp
har också tänkt så men har ändrat mig.tyckte om r1 först men sen tröttnade jag på den efter som halva växjö kör r1.tycker att gsxr är snyggare

lema skrev:
har också tänkt så men har ändrat mig.tyckte om r1 först men sen tröttnade jag på den efter som halva växjö kör r1.tycker att gsxr är snyggare

smaken e ju som baken...

dom e grymma allihop... men sukka å yamma e riktigt fina.. zx10an har jag kört en del men den känns konstig å plastig

den har motor...inte så mycket mer enligt min mening... men som sagt... smaken e som :arsele

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN