Vad ska man ha för hoj?

ztrid

royale with cheese
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
RättA
Sitter här å väntar på bättre väder och ska införskaffa ny hoj.
Men va ska man skaffa sej då? Har varit runt å kikat lite på både zx9r, 929,
R1 och Tl1000r i prisklasser runt 50k men har svårt att bestämma mej.
kan man få lite förslag på vad man kan tänka sig att åka runt på!

Du kommer att få lika många svar som det finns märken och modeller. Jag tex säger tlr eftersom jag har en sånn.

ethno skrev:
Du kommer att få lika många svar som det finns märken och modeller. Jag tex säger tlr eftersom jag har en sånn.

Inte riktigt! Formeln är (antal hojar och modeller) * användare på sporthoj * roten ur pi :fakta

Jag tycker du ska köpa en Suzuki. En GSX750F. En svart. För en sån ska jag sälja :D

Långa farbron skrev:
Köp en röd,dom är snabbast.

Äsch, han kan ju köpa vilken färg som helst. Det går ju alltid att dekaltrimma.
De riktiga tuffa grabbarna har ju svart hoj iofs. :mattias

Coola Ola skrev:
Äsch, han kan ju köpa vilken färg som helst. Det går ju alltid att dekaltrimma.
De riktiga tuffa grabbarna har ju svart hoj iofs. :mattias

word! :tummenupp
image.php

Jag har haft ZX9 och 929 och jag har kört en del R1. 929 trivs jag absolut bäst med och det säger jag inte bara för att jag råkar äga en sån nu.

Tror det efterfrågas sporthoj!! varken offroadhoj (läs motard) eller semitouringhoj läs honda..)

..Vill du va tuff, å sticka ut, köp aprilia rsv mille utan tvekan om du har tanke på tlrm några extra lappar kan vara värt så mkt mer nöje. Jag har provat båda... Råder dig att också göra isf.

Rafyra är skoj. Men tråkigt.

Jag står i samma val, fast lite högre än 50, men det är samma crap..fast nyare plast. Enl rykten går R1 årsm 98 bättre än 02. Köp en hoj i bra skick som du trivs med, och då finns det några få alternativ jag kan rekomendera:

Cbr 929 (lättkörd å oouwiiilar när man vill, men tråkig hoj), R1 (bra hoj, men vanlig), Aprilia rsv mille (bra hoj, mkt fina komponenter, lite mer svårkörd, men snyggare å ovanlig jämfört med alla andra..)

:tummenupp

Lägg skambud o håll dig runt 40' för en sporthoj....sen tycker du att du gjort så bra affär , så du belönar dig själv med att lägga till 30' till de 10' som du redan har.... o vips så kan du köpa dig en hygglig motard oxå ! Där har du den ultimata lösningen ! :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D