Vad ska man göra med en sån människa?

inte fan vet jag om jag skulle döda honom
hade jag avrit förälder till den 4-åriga tösen hade nog tanken tänkts både en och två gånger men det är ju ändå ett stort steg från tanke till handling.......

Men visst fan är det tragiskt och när man läser om besöksförbudet och den tidigare våldtäkten så..... :4skrika

Jag tror att det är ett jätteproblem när unga brottslingar döms till att bli omhändetagna av sociala myndigheter... När dom är unga och inte så inrotade i den brottsliga banan så kan man fortfarande påverka dom (hur finns det säkert forskning om) men när dom är riktigt garvade så skiter dom i det mesta.
Denna tjommen hade tidigare förgripit sig på folk och egendom, så man skulle lagt allt krut då på och få ordning på grabben.

Att han ska ha vård nu är ju uppenbart. Han är ju inte "frisk".

Om jag vore mor eller far till flickan så skulle jag utan tvekan öppnat kraniet på honom.
Vad fan kommer han göra i framtiden om han våldtar småbarn i 17års ålder?

Hade det hänt häromkring hade han antagligen misshandlats grymt.

Svanen skrev:
Om jag vore mor eller far till flickan så skulle jag utan tvekan öppnat kraniet på honom.

Nämen så gulligt! :pannkyss

Vad skulle du använda? Yxa, basebollträ eller en rostig kniv?

Får jag vara med?

Visst skulle man vilja döda killen, men sedan får man ju väga det mot att inte få träffa sin dotter på en 8-10 år. (Mord på den som våldtagit ens dotter skall man nog räkna kallt med att åka fast för).

De flesta är nog hellre med sin dotter då trots allt och låter killen ruttna bort på någon anstalt.

HönaPower skrev:
Jag finner inte ord....personligen skulle jag , även om det innbar fängelse för mig, slå honom rätt hårt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,720774,00.html

Killen har ju dokumenterat damp och utveklings störning, plus att han begått flertalet brott innan. Den här gången så får nog faan samhället(soscialen) ta sitt ansvar! det är faan deras fel att denna kille springer runt på gatorna istället för att han satt inte för vård.

Men skulle det vara min dotter så skulle jag nog ha en tagg i sidan på killen, fast kanske änu mer på de sosmänniskor som inte gjort sitt jobb.

Fördjävlig att det har hänt när brottslingen redan borde vara riktigt insyltad i "systemet"

hmm.. han har dömts till vår 3 ggr tidigare.. hjälper mycket verkar det som

heimdal skrev:
hmm.. han har dömts till vår 3 ggr tidigare.. hjälper mycket verkar det som

Döms till vård inom socialtjänsten

Inte riktigt samma sak som "sluten psykiatrisk vård, med särskild utskrivningsprövning".

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg