Vad ska man göra för att väcka MC-intresset till liv igen?

Som så många föregående talare; Hyfsat nytt och naket. Med mycket effekt. Tänder gnistan på nytt, det kan jag gå i god för.

Bygg en streetfighter och släng på turbo, då ska du se att det kommer hända grejer, både med dig och hojen :yoparty

Va f... Du har ju en 98, bara barnet ju!
Jag tillbringade 5 säsonger med en japanska från -87. Viffer hette hon och var billig som tusan i drift. Nån SPA-behandling med oljeinpackning ibland å så nån tvätt och vax då och då för att hon skulle vara len och hålla lystern uppe. Fick hon dessutom nåra nya skor emellanåt så rulla hon på nöjd och glad.

Vi skiljdes som vänner och numera gör hon en Ludvikakille glad.

Ge din slyna en ordentlig SPA-behandling och några nya skor så ska du se att allt blir bättre och så kan du på sidan om skaffa en red neck slyna som inte bangar för att gyttjebrottas med dig om så skulle vara och andan faller på.

Last edited:
Mitt mc-intresse hade dalat av en del efter snart 11 år som hoj-åkare. Om nån dag hämtar jag ut en sprillans ny Ducati MS1200. Trivdes inte riktigt med min TDM850. Tror det blir mycket roligare nu igen med ny hoj som känns rätt i alla fall.

Varför inte en Ducce Hypermotard?

Vad har du för budget och vad ska du använda den till? Är det "bara på skoj" så köp något som känns lite speciellt, dvs något italienskt. Det brukar väcka känslorna på nytt och tina djupfrusna hjärtan.

Blev en Italiensk skönhet med temprament, redan klappat till mig på pungen två gånger under premiärturen då man vridit lite får hårt.

Vridet kräver tillvänjning när man kört radfyra. :)

Skytt twinnar speciellt italienskt som pesten men efter krachat ZX9'an letade eftar man något lugnare..
Tänkte att en provkörning kan man väl göra, såld efter två kilometer, ;)

Lugnare nä, roligare JA!

Grattis byta hoj och märke gör gott ibland om det inte är roligt att köra hoj längre.

Är lite av samma sits när det gäller hoj åkande. Har knappt tittat på dom på 4 veckor nu. Står mest i vägen känns det som. Men får lite inspiration av Hell när det gäller resor. Det är nog det som håller mig kvar än så länge men planerar en längre resa med Defendern till hösten.

Pågar små, pågar små, och även ett fåtal fruntimmer.Har ni tappat lusten att köra hoj så är ni illa på det och bör omgående söka professionell vårdhjälp så att ni blir kvitt dessa otrevliga tankar.Ni bör helst vistas inne under detta sjukdomstillstånd så ni inte smittar ner andra redan lyckliga mc förare.Lycka till ... :crash

Köp en hayabusa o bygg om den till banräser :) Gata är både tråkigt o köra och livsfarligt!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park