Vad ska man önska sig i julklapp?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi kör med lottning och då får man en person man ska köpa till och en annan som man ska önska sig av och vi har satt taket på 500:-. Alltså, man köper bara en enda julklapp inom familjen vilket är skönt.
Men nu måste jag önska mig något men har totalt ide'-torka :(

Vad ska jag ha!? Är väldigt snål i vanliga fall så jag tänkte önska mig sånt jag grämer mig för att köpa men inte där hittar jag på något, det enda jag behöver just nu idag är tomma dvd-skivor men hur kul är det att önska sig....

Hjälp tack, behöver minst 3 bra förslag.....

Tanken slog mig direkt, men det fick jag inte önska mig :) Tänkte gå plus/minus noll på julen men det sket sig totalt :(

Årets julklapp är ju klart Samsungs kylskåp med 17" LCD-skärm på som du kan ha till o kolla nyheterna eller barnprogram på morgonen, vilket du nu gillar bäst.

tror inte den går lös för en femhundring, men annars kan du önska dig nånting nyttigt:

1. massage
2. tid hos en naprapat
2. fotvård

Saker alla behöver året om men gärna skiter i för det är ballare o köpa bensin! ;)

Har en privat massös så det blir ingen bra julklapp till mig :( Är prylbög så det får gärna vara elektronik mm...

Dee_cati skrev:
Har en privat massös så det blir ingen bra julklapp till mig :( Är prylbög så det får gärna vara elektronik mm...

MP3, laservarnare, polisradio, något nytt till datorn? Öppna Siba, Onoff och liknande reklamblad och börja kryssa. :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back