Vad ska just jag har för mobil då?

Fel, tryck bara volymen uppåt eller neråt.

Existensminimum och en W880i... pluggar du eller? Om det var på "riktigt" skulle du väl sparat lite pengar på en billigare lur?

Tackar! Ett problem mindre!

Japp. Studerande i två veckor till. Inget alternativ att köpa en billig skitlur. Hade en k700i innan som jag köpte precis när den kom, som höll i tre år, så det blir bäst i längden. Bra grejer med bra funktioner blir bäst i längden!

Sen så är väl frågan om telefonen betalades kontant eller bakades in i ett abb.? Då spelar ju det ju inte speciellt stor roll om man köper den nu eller om 3 mån.

Tackar! Ett problem mindre!

Japp. Studerande i två veckor till. Inget alternativ att köpa en billig skitlur. Hade en k700i innan som jag köpte precis när den kom, som höll i tre år, så det blir bäst i längden. Bra grejer med bra funktioner blir bäst i längden!

Sen så är väl frågan om telefonen betalades kontant eller bakades in i ett abb.? Då spelar ju det ju inte speciellt stor roll om man köper den nu eller om 3 mån.

Utan abbonemang. Blir i princip alltid billigast i längden. Ibland kan man få det nån hundring billigare, men då är operatörens priser högre och totalkostnaden blir därmed högre.

Comviq knock out limited is da shit! INGEN har hittils kunnat slagit deras priser. 49 öre/min, 69 öre för sms och öppningsavgift.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing