Vad ska jag se i Florida?

djungel-Jim

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Hoj
Ducati SF 1098S
Jag ska hyra bil i en vecka i november för att köra runt i florida. Jag kommer utgå och avsluta i Tampa på västkusten.

Jag var där när jag var ung för en massa år sedan och såg miami och orlando med allt vad det innebär.

Planen nu är att åka till Miami (fest och bad), Orlando (Sea World, Universal) och Key West för upplevelsen.. Gärna också hitta något träsk och åka svävare efter alligatorer o sånt..

Vi har ju inte särskilt lång tid på oss där borta så vi kommer såklart missa en hel del, vill bara vara säker på att jag inte missar något man inte "ska" missa när man är där :)

Tacksam för tips!

Jag ska hyra bil i en vecka i november för att köra runt i florida. Jag kommer utgå och avsluta i Tampa på västkusten.

Jag var där när jag var ung för en massa år sedan och såg miami och orlando med allt vad det innebär.

Planen nu är att åka till Miami (fest och bad), Orlando (Sea World, Universal) och Key West för upplevelsen.. Gärna också hitta något träsk och åka svävare efter alligatorer o sånt..

Vi har ju inte särskilt lång tid på oss där borta så vi kommer såklart missa en hel del, vill bara vara säker på att jag inte missar något man inte "ska" missa när man är där :)

Tacksam för tips!
Tror allt det där blir bra. När jag var i Florida 2014 var det typ det där jag gjorde.

Kennedy Space Center tyckte jag var kul.

Kan inte du prenumerera på Teknikens Värld eller nåt så du slipper vara så handfallen varenda gång du ska förete dig något?
Det kan jag men det kommer aldrig några grillkol-nummer.

Nu står sommaren för dörren och man vill förstås kunna grilla, hur kommer vi vidare?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!