Vad ska jag köpa

körarrn

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
ingen just nu
snälla jag behöver verkligen all jelp vet ej vad jag ska ha för 125: a
skulle köpt en för ett tag sen en rd men den blev såld sen dess har jag inte hittat nån

vill ha en supermotard eller cross vägreggad självklart men hittar ingen under 20 papp :confused:

Om jag vore dig så skulle jag köpa mig en lärobok i svenska språket.:pannkyss :tummenupp

20 papp, inte mycket när man lätar hoj, tyvärr, men en gammal DT/CRM,borde du kunna hitta.

20 papp, inte mycket när man lätar hoj, tyvärr, men en gammal DT/CRM,borde du kunna hitta.

Det kan duga med 20k för en hoj:mattias Köpte min för 15000 sen sålde jag yz jag fick på köpet för 1500 altså kostade min hoj 13500 och jag antar att det är en liknande du vill ha? (ktm,husqvarna,tm,gasgas etc)

3075962 Det kan duga med 20k för en hoj:mattias Köpte min för 15000 sen sålde jag yz jag fick på köpet för 1500 altså kostade min hoj 13500 och jag antar att det är en liknande du vill ha? (ktm,husqvarna,tm,gasgas etc)
Men hur vanligt är det? :rolleyes:

Köp min DT tokbilligt då jag känner en som ska sälja sin mito och jag kna få den för vettigt pris :D

3075962 Det kan duga med 20k för en hoj:mattias Köpte min för 15000 sen sålde jag yz jag fick på köpet för 1500 altså kostade min hoj 13500 och jag antar att det är en liknande du vill ha? (ktm,husqvarna,tm,gasgas etc)
Shit!

Du hade verkligen tur med ditt köp!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma