Lilla_damen
Version 2.0 med horn
Jag VET, bilfråga hör inte hemma här egentligen..
Funderar på att byta NER mig
Har blivit less på alla kostnader..
tänkte att ni kunde ge mig förslag på vad jag ska byta min bil mot
I dagsläget kör jag en Audi A4 Turbo quattro, chippad till 266 hk.
Den är hur skön som helst att köra, går som en raket, väghållningen är jättebra, inte en enda rostfläck, bra skick överlag, har gått ca 22 000 mil nu.
Den är hyffsat sportig, ser rätt ok ut
(sedan jag strippat den lite och satt dit en diskret vinge med bromsljus i..)
Fyrhjulsdriften är ju perfekt när man bor en bit utanför stan!
Det enda negativa är ju som sagt att den KOSTAR,
mer än det smakar ibland känns det som.
Kommer aldrig ha råd att ha hoj samtidigt som jag har den här bilen tex, den kostar ju lite runt 1200:- /månad
och då är inte bränslekostnaden inräknad ens..
Jag har just köpt en tävlingshäst, och kommer att åka på mkt kurser och tävlingar så jag känner väl att behovet av en bil med dragkrok och gärna kombi känns lite större än innan.
Vill ju gärna ha en hund med, så det där med kombi känns ju inte så farligt längre..
Som sagt, det känns inte som att bilen är värt alla pengar längre..
Jag är smått förälskad i min bil, och det känns inge kul, men det känns som att pengarna kan gå till så mkt annat..

Funderar på att byta NER mig

Har blivit less på alla kostnader..
tänkte att ni kunde ge mig förslag på vad jag ska byta min bil mot
I dagsläget kör jag en Audi A4 Turbo quattro, chippad till 266 hk.
Den är hur skön som helst att köra, går som en raket, väghållningen är jättebra, inte en enda rostfläck, bra skick överlag, har gått ca 22 000 mil nu.
Den är hyffsat sportig, ser rätt ok ut
(sedan jag strippat den lite och satt dit en diskret vinge med bromsljus i..)
Fyrhjulsdriften är ju perfekt när man bor en bit utanför stan!

Det enda negativa är ju som sagt att den KOSTAR,
mer än det smakar ibland känns det som.
Kommer aldrig ha råd att ha hoj samtidigt som jag har den här bilen tex, den kostar ju lite runt 1200:- /månad
och då är inte bränslekostnaden inräknad ens..

Jag har just köpt en tävlingshäst, och kommer att åka på mkt kurser och tävlingar så jag känner väl att behovet av en bil med dragkrok och gärna kombi känns lite större än innan.
Vill ju gärna ha en hund med, så det där med kombi känns ju inte så farligt längre..

Som sagt, det känns inte som att bilen är värt alla pengar längre..
Jag är smått förälskad i min bil, och det känns inge kul, men det känns som att pengarna kan gå till så mkt annat..