Vad ska jag käka idag?

sEiKo skrev:
Vi frankerar aldrig katterna här uppe.
Vi Jojkar hem dom.
Är du säker på att dom djur du pratar om är katter? för på din beskrivning låter det mer som fjällräv.
Det är ju inte heller fel, för köttfärs på fjällräv, speciellt om den ätit katt, anses som en delikatess. Avnjuts med Jularbo i bakgrunden.

Urhg... Fick ett e-mail att någon svarat på min post. Kom o tänka på att jag fan inte vet vad jag ska käka idag heller. Suck..

Komsikomsikomsi kissekissekisse...

UrbanTiger skrev:
En gourmet på min ära. Vad sägs om Cat stuffed mountain fox in creamy brandy sauce :tummenupp

Iouoee... Vi körde en tävling på jobbet om vem som kunde hitta på det äckligaste maträttsnamnet.

Vinnarnamnet blev "Plommonspäckad fläskfärslimpa med ostkrämsås och utan grönsaker".

Ingen åt lunch den dagen...

Färskpasta borde gå att micra?? kör det med någon fördig sås och lite strimlad rökt skinka.

Lundbeck skrev:
Iouoee... Vi körde en tävling på jobbet om vem som kunde hitta på det äckligaste maträttsnamnet.

Vinnarnamnet blev "Plommonspäckad fläskfärslimpa med ostkrämsås och utan grönsaker".

Ingen åt lunch den dagen...

Den skulle jag svälja utan att tveka! Det enda som inte går ner är oliver och extremt starka saker som gör att man gråter offentligt...

Dee_cati skrev:
Den skulle jag svälja utan att tveka! Det enda som inte går ner är oliver och extremt starka saker som gör att man gråter offentligt...

Enda gången jag gråtit offentligt när det gäller mat och dryck, så är det när notan kommit in... :fyllisar

Vad ska JAG äta då? Blir supning sen, vann pengar på poker igår så det blir restaurang. Vad ska man äta? Pepparstek ligger högst på listan just nu. Kan någon förklara vad som är gott och speciellt med plankstek? Det är ju bara kött på en träplanka med POTATISMOS. Ska jag behöva smaka för att avgöra eller?

honkiie skrev:
Vad ska JAG äta då? Blir supning sen, vann pengar på poker igår så det blir restaurang. Vad ska man äta? Pepparstek ligger högst på listan just nu. Kan någon förklara vad som är gott och speciellt med plankstek? Det är ju bara kött på en träplanka med POTATISMOS. Ska jag behöva smaka för att avgöra eller?

Har du aldrig käkat plankstet så är det fan på tiden att du gör det. Om inte annat så kommer väl den rätten snart dö ut för att den är så gammal... ;)

Edit: Finns det restauranger i Älvsbyn? Där ser man.. :hihi

Last edited:
honkiie skrev:

Pepparstek is tha shit! :tummenupp

Annars en fet oxfile, bär-ner-sås, o en bakad pära! :banana

skoteridioten skrev:
Har du aldrig käkat plankstet så är det fan på tiden att du gör det. Om inte annat så kommer väl den rätten snart dö ut för att den är så gammal... ;)

Edit: Finns det restauranger i Älvsbyn? Där ser man.. :hihi

Jo tre stycken om man räknar med hotellet i storforsen men det är en bit att åka om man ska fara dit. Fem om man räknar de två pizzerior som gör god "bättre" mat också. Det fick bli pepparstek, ni var för långsamma med att svara men nästa gång kanske.

honkiie skrev:
Jo tre stycken om man räknar med hotellet i storforsen men det är en bit att åka om man ska fara dit. Fem om man räknar de två pizzerior som gör god "bättre" mat också. Det fick bli pepparstek, ni var för långsamma med att svara men nästa gång kanske.

Åfan :)

Var det gott då? :tungan

*/ ?>
Back