Vad ska jag göra med Martinin?

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Det handlar alltså om sprit.

Fick några flaskor av denna dryck senaste helg och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den.
Dricka upp den såklart men hur dricker man den på bästa sätt? Jag har inte lust att köpa en massa olika ingredienser bara för att använda en tiondedel av dem så hur gör jag den enklaste och godaste martinidrinken?

:fyllisar

zoddri skrev:

Fick några flaskor av denna dryck senaste helg och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den.
Dricka upp den såklart men hur dricker man den på bästa sätt? Jag har inte lust att köpa en massa olika ingredienser bara för att använda en tiondedel av dem så hur gör jag den enklaste och godaste martinidrinken?

Genom munnen :va

zoddri skrev:

Drick den kall, med oliver!! Gärna oliver med ansjovis istället för paprika!

Smakade en Dry Martini på krogen för nåt tag sen. Absolut det äckligaste jag druckit. Till och med ljummen öl smakar bättre :3freak

Fick jag ett dåligt exemplar eller ska det smaka sådär :confused:

Sälj det till stadens fjortisar så har du gjort 3 personer glada. 1 dom blev glada när dom fick tag i sprit 2 du blir glad eftersom dom betalar i princip vad som hällst 3 Socialstyrelsen blir glada eftersom dom inte lär röra sprit igen på ett bra tag för att det smaka så vidrigt.

prulle skrev:
Sälj det till stadens fjortisar så har du gjort 3 personer glada. 1 dom blev glada när dom fick tag i sprit 2 du blir glad eftersom dom betalar i princip vad som hällst 3 Socialstyrelsen blir glada eftersom dom inte lär röra sprit igen på ett bra tag för att det smaka så vidrigt.

Han har väll gjort 40 st glada, eftersom fjortisarna som står bredvid blir fulla på aromen och kommer ha kul hela kvällen.

zoddri skrev:

Nu finns det ju fyra olika sorters Martini så du kanske bör specificera vilken modell du fått.
Själv är min favorit Martini Bianco med fruktsoda, alldeles lagom sött och gott.

Solan skrev:
Nu finns det ju fyra olika sorters Martini så du kanske bör specificera vilken modell du fått.
Själv är min favorit Martini Bianco med fruktsoda, alldeles lagom sött och gott.

Bra poäng. Det är Martini Bianco som det gäller.
Fruktsoda låter intressant, ska testa det och se vad som händer..

Att dricka det som det är intresserar mig inte eftersom det ju inte smakar speciellt gott.. :)

Solan skrev:

Gammalt beprövat fredagsfyllerecept :tummenupp men numera har man övergått till ren whisky.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg