Vad saknas för del? ZZR1100

kwak 4ever

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Kawasaki ZZR 1100
Hej,

Känns nästan pinsamt att gå till er gurus för detta mini problem, men jag är en super rookie som skriver mitt första inlägg som jag tror hör hemma här under styling.

Jag tog av en tråkig "pakethållare" på min ZZR 1100, -95. Tänkte jag skulle fixa till den och tuffa till den till våren här. Mitt första ingrepp var att göra av med den tråkiga pakethållaren.
När jag fått av den såg jag ett "hål" som att det fattas en del. På pakethållaren satt en täckplåt över denna. När den nu är borta ser det ut som på bilderna jag skickar med. Inte så snyggt!

Jag kan inte få tag i tidigare ägaren och jag undrar var man kan få tag i en sådan del?

Någon som vet? :confused:

Mvh Magnus
 

Bifogat

  • ZZR 1.jpg
    ZZR 1.jpg
    113.4 KB · Visningar: 133
  • ZZR 2.jpg
    ZZR 2.jpg
    117 KB · Visningar: 107
Rasorblade skrev:
Fulmecka en själv med en en bit plåt! Ta ett fönsterbleck å runda till lite!! :tummenupp

typ men jag skulle satsa på nå annat än ett fönsterbleck :D

jag skulle gjutit ett plast. men jovisst en plåtbit funka ju kanske :tummenupp
 
Passargerarhandtag

Tjena!
Du Saknar Ett Passagerar Hantag Ring Spinnin Wheels=billigt
Annars Kan Du Köpa Det Via Stibix Borås 20% På Kawadelar.

Mvh Morgan
 
svart gaffatejp ?

lär se helt ok ut på avstånd
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top