Vad sägs om min nya tröja?

Jag vill ha en "I fuck on the first date"-tröja.
 
Jävla knarkreklam. :skrämd
 
Snygg!
En krona på KTM.
Dom har ett och annat schysst plagg i sin kollektion!!!
 
SupraLemon skrev:
K......................T........................M :hej

tror du att den håller en HEL säsong :rolleyes:

taj, lemon!
jag har en idé .. iomed att du inte tror dom håller en hel säsong så blir vi testpiloter..

du "lånar 20st på obestämd framtid" från jobbet. o lämnar de till ett tryckeri som trycker dit Uppsala RoadRunners 2k3, på så sätt är klubbtröjan fixad ..

ps. penguin.. det var en läcker tröja!

/z
 
Last edited:
Kan meddela att den gjorde riktig succé på festen igår. De flesta tyckte den var riktigt läcker och resten att den var jävligt störig men den vitt lysande texten. Total succé alltså! :D
 
På tal om tröjor och t-shirts:

Jag har blivit av med en svart Nirvana t-shirt. Exakt en så'n som Freppa hade på sig på något kort i annan tråd här på forumet. Dock hade inte Ginza kvar dessa. Någon som vet någon svensk postorderfirma som finns på nätet och som man kan beställa allehanda t-shirts av?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top