vad sägs om en feministdebatt igen?

Ett lättare trådlyft, och ett påstående:
(förstora bilden)

Bifogat

• true.jpg
    true.jpg
    131.4 KB · Visningar: 227
Denna tråden hade jag inte sett tiigare,

Publicitet ger sponsorer.
Att få pubicitet i motorpressen är visserligen lättare som tjej.
Men:
Som nybörjare är det ganska kört.
Tycker att "Ullis" har hedern i behåll.
Men:
Sicken djävla artikel!
"Har du haft sex på motorcykeln?"
Personligen hade jag gillat en bild med uppknäppt, åtsittande skinnställ.
Maila?

Det gamla vanliga....a v u n d s j u k a...asfula hallåer på TV1 och TV2 ..så att medeltittaren inte ska känna sig förnärmad. Kärringen i morgon TV som är så gräslig att min tjej vill spy (jag har lärt mig att byta kanal i tid)....allt för att medeltittaren inte ska känna sig sämre...Sverige i ett jävla nötskal. Man duar folk i en patetisk tro att man blir jämlik...man ojar sig över snygga brudar på en hoj, för att man tror att utan de blir man jämlik. Se det fan för vad det är, en snugg bild på en snygg tjej. Jag vet..alla är inte vinnare i det genetiska lotteriet, det är bara att acceptera det och gå vidare. Förändra attityder my ass...SEX är den starkaste driften hos en människa, därför kan man blaja om "förändra attityden här" och gnälla om "utssendefixering" och "nakenhet" hur mycket man vill utan att det leder någonvart. Förresten är det bara hyckleri, det handlar som vanligt om att "hon är snyggare än jag och jag är sur för det", så enkelt ÄR DET.

Jag tycker att vi ska införa SKATT på snygg fru / flickvän...nej, vi ska införa skatt på ALLT som är tilltalande estetiskt. Snygga bröst ska generera samma taxeringsökning som sjöutsikt från ens hus ! Snygg häck som kan bära upp ett par hipsters utan att publiken rynkar på näsan ska fan generera fördubblingen av tax värdet, så det känns minsann ! Råkar hon tjäna pengar dessutom är det dubbelt synd...både snygg och tjänar deg utan att slita hund ?! Vilken förolämpning mot vårt Lutherska arv ! Inte för att de som har en ful jävel kommer att få en snyggare...men de som råkar ha en snygg ska klämmas åt och då kommer de som är mindre lyckligt lottade att känna sig en smula mindre frustrerade. Får man ett par skidor av jultomten, ska den ena skidan ges bort till grannen...ingen kan åka, men det är åtm LIKA och ingen känner sig KRÄNK och UTANFÖR. Det är ju vad det handlar om...

Last edited:
Jag tycker att vi ska införa SKATT på snygg fru / flickvän...nej, vi ska införa skatt på ALLT som är tilltalande estetiskt.

Nu tänkte du väl ändå fel??
Har du funderat på hur skitdyrt det blir att ha en Ducce då?? :rolleyes:

Nu tänkte du väl ändå fel??
Har du funderat på hur skitdyrt det blir att ha en Ducce då?? :rolleyes:

Jag får väl köpa mig en HD, då kommer det att vara subventionerat !

Jag får väl köpa mig en HD, då kommer det att vara subventionerat !

Jajjamän!
Lika för alla ska det vara. Även om det blir kass.
Jag gillar jämlikhet.
Jag kör TILL festerna.
Frugan hem.

Å när vi handlar är det bra att ha en stark tjej:

Bifogat

• jämlik.jpg
    jämlik.jpg
    168.4 KB · Visningar: 90
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE