vad sägs om en feministdebatt igen?

"Har du någonsin haft sex på en motorcykel? -(skratt) Nej det har jag inte. Den är så liten"

Haha dom är så härligt grabbiga. :död

Swedie skrev:
Hon borde iaf locka lite publik till tävlingarna :tummenupp

Synd att det inte fanns någon som helst referens till några tävlingar eller tävlingsserier i Sverige i artikeln då.

Jag tyckte den lilla gnagaren på bilden var ball.. :)

EDIT: Bara dumt prat som man kräktes ur sig. Bort bort...

Jonte VSB R-T skrev:
Är det värt att köpa skit tidningen för att läsa eller?

Kanske onödigt att börja men är det inte trist att hon behöver blotta sig för att få uppmärksamhet? Är tidningens köpare tvungna att se henne nästan näck för att tycka det är intresant med en brud som gasar på allvar med hoj?

Last edited:
På tal om feministdebatt. heheheheh

Läste idag att Fröken Sverige 2005 blivit inställt för att arangören känt sig hotad av militanta feminister. :hihi :D

Hörni läs artikeln online här och garva.......

fröken sverige inställt

Var uppmärksamma på sista stycket i artikeln. Jag garvade så jag blev röd i ansiktet och var tvungen att låsa in mig på toan vid jobbet en hel kvart för att lugna ned mig. :rofl :rofl

Ullis, är det oki att man klonar din kropp och säger att det är ens egen?

Jonte VSB R-T skrev:
Är det värt att köpa skit tidningen för att läsa eller?

Kanske onödigt att börja men är det inte trist att hon behöver blotta sig för att få uppmärksamhet? Är tidningens köpare tvungna att se henne nästan näck för att tycka det är intresant med en brud som gasar på allvar med hoj?

Klockrent :tummenupp

ape skrev:
Läste idag att Fröken Sverige 2005 blivit inställt för att arangören känt sig hotad av militanta feminister. :hihi :D

Hörni läs artikeln online här och garva.......

fröken sverige inställt

Men hur står det till med läsförmågan egentligen?
Problemet är inte alls "militanta feminister" utan att varumärket är kört i botten. Det står ju klart och tydligt.

Jag dömer ingen, och jag säger varken bu eller bä om de hittils publicerade bilderna på Ullis. Det enda jag vill veta är vad de som förra gången inte kunde se något fel eftersom det var så "konstnärligt" och "ej anspelade på sex" ska säga den här gången.

Utöver det, go Ullis! :tummenupp

McB skrev:
Jag dömer ingen, och jag säger varken bu eller bä om de hittils publicerade bilderna på Ullis. Det enda jag vill veta är vad de som förra gången inte kunde se något fel eftersom det var så "konstnärligt" och "ej anspelade på sex" ska säga den här gången.

Utöver det, go Ullis! :tummenupp

Inte för att det har med tråden direkt att göra men...
http://www.dove.com/real_beauty/default.asp

Finns du med där McB?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP